Hallo,
Bij deze onze inbreng en opzetje van een nieuw te ontwerpen logo.
Kijken naar het huidige logo hebben we het iets gemoderniseerd en de kleuren rood en blauw als basis behouden.
Wel even de kleuren omgedraaid, daar de vis in het water (blauw) normalite zwemt.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
beste vis in de vijver
- Wedstrijd van: Fish2Dish
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 30-01-2012
Datum einde: 07-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ik zou het fijn vinden als u de logokleuren omdraait en Fish in het rood zet en dish in het blauw. Het ontwerp dingt wel mee nog met 2 anderen. Graag uw bericht. vr. groet