Blik op media

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: blikopmedia
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 19-01-2010 16:47
  • Datum einde : 31-01-2010 16:47
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil graag een logo en huisstijl. Dit ga ik gebruiken voor al mijn communicatie naar buiten toe.
Ik wil graag een logo waarin de gehele bedrijfsnaam zichtbaar is.
Verder vind ik het heel moeilijk aan te geven hoe ik zou willen dat het eruit ziet. Ik geef jullie de vrije hand.

Belangrijk: mijn doelgroep is NIET mensen met een verstandelijke beperking. WEL de mensen om hen heen.

Bedrijfsomschrijving:

Blik op media ontwikkeld cursussen en workshops over mediawijsheid voor begeleiders van mensen met een verstandelijke beperking. Zo kunnen zij sneller inspelen op vragen en problemen rondom de media. Hierdoor verbetert de kwaliteit van zorg.

Blik op media doet ook onderzoek en ontwikkelt beleid op het het gebied van mediawijshed.

Onder mediawijsheid wordt hier met name het bewuste omgaan met de computer bedoeld. Het helpen bij het creëren van een goede beeldvorming door naar de juiste websites te verwijzen. Uit kunnen leggen wat beelden betekenen en hoe ze geconstrueerd worden. Ervoor zorgen dat mensen niet zomaar doorklikken en dan vast zitten aan abonnementen. Leren dat ze niet zomaar gegevens op het internet achter moeten laten. Omgaan met internetverslaving. Omgaan met kiezen van de juiste games. etc. etc.

Doelgroep:

De doelgroep die ik wil bereiken zijn de mensen in de zorg. Dus de managers, begeleiders van mensen met een beperking. Maar ook koepelorganisaties zoals de vereniging gehandicaptenzorg nederland, belangenverenigingen.
De doelgroep is dus niet bijzonder stijf en zakelijk en ik ook niet. Maar we moeten wel samen zaken doen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Geen foto's
Geen overdreven krullende letters
symboliek met de naam mag, hoeft niet (blik- conserve/blik-oog)

syatitia
  • Logo & Huisstijl # 1184 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer syatitia:

      Hier een voorbeeld voor de huisstijl.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1176 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer syatitia:

      en hier nog een paar in verschillende kleurencombinaties.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1175 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer syatitia:

      Hier nog een paar variaties op de twee bovenste logo's. Ik vond het zelf wel mooi om de oogvorm iets meer te laten terugkomen. En de figuurtjes groter in een ronde 'pupil' te zetten.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 1174 voor Blik op media wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer syatitia:

      hier 4 logo ontwerpen voor 'Blik op Media'. In het eerste logo is een oog geabstraheerd en de pupil vervangen door een play-button. Het logo nodigt daardoor uit om te aan de slag te gaan en verwijst naar digitale media. In het tweede ontwerp is een icoon verwerkt waarin samenwerking en (digitale) communicatie wordt benadrukt. De twee onderste logo's zijn het minst digitaal. Wel is samenwerking en de blik erin verwerkt. Ik ben benieuwd wat u ervan vindt. Groeten,
      Sya Titis

    2. syatitia zegt

      Er zijn combinaties mogelijk uiteraard. Bijvoorbeeld het ronde van logo 1 behouden en de figuurtjes uit het tweede logo daarin.

    3. syatitia zegt

      Ik spelde mijn naam verkeerd zag ik. Het is Sya Titia. Excuseer :-).

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network