Hier een voorbeeld voor de huisstijl.
Blik op media
- Wedstrijd van: blikopmedia
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 3
Datum start: 19-01-2010
Datum einde: 31-01-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



en hier nog een paar in verschillende kleurencombinaties.

Hier nog een paar variaties op de twee bovenste logo's. Ik vond het zelf wel mooi om de oogvorm iets meer te laten terugkomen. En de figuurtjes groter in een ronde 'pupil' te zetten.

hier 4 logo ontwerpen voor 'Blik op Media'. In het eerste logo is een oog geabstraheerd en de pupil vervangen door een play-button. Het logo nodigt daardoor uit om te aan de slag te gaan en verwijst naar digitale media. In het tweede ontwerp is een icoon verwerkt waarin samenwerking en (digitale) communicatie wordt benadrukt. De twee onderste logo's zijn het minst digitaal. Wel is samenwerking en de blik erin verwerkt. Ik ben benieuwd wat u ervan vindt. Groeten,
Sya Titis
Er zijn combinaties mogelijk uiteraard. Bijvoorbeeld het ronde van logo 1 behouden en de figuurtjes uit het tweede logo daarin.
Ik spelde mijn naam verkeerd zag ik. Het is Sya Titia. Excuseer :-).