Beste TimBroere,
Ik heb nog wat verandering met het lettertype geprobeerd. Misschien vind u dit wat. \'k Heb een aantal bijgevoegd die wat speelser zijn.
vriendelijke groet,
Berberj
Boooze: Fris, gedreven, creatief, simpel, opvallend: Creëer een Logo en Huisstijl ontwerp voor een importeur van alcoholische dranken.
- Wedstrijd van: TimBroere
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-04-2011
Datum einde: 30-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Boooze opdrachtgevers,
Voor dit logo heb ik gekozen voor een frisse groene kleur in combinatie met geborsteld aluminium, in een strakke vorm gegoten. Een variant (bijgesloten) in combinatie met een fles.
Beste Berberj,
Bedankt voor je inzendingen. Ik vind je linker ontwerp het meeste passen bij wat ik wil. Misschien kun je nog wel een beetje spelen met de letters. Die zijn wat te \'normaal\'. Ik hoor graag van je.
mvg,
Tim

Beste Boooze opdrachtgevers,
Het logo is donkerblauw met geborsteld aluminium in de vorm van een fleslabel, wat ik wel toepasselijk vond. Het visitekaartje en briefpapier heb ik rustig gehouden.