Beste Tim,
Bedankt voor je feedback! Ik ben nog even verder gaan schetsen. In het krachtige en sterke letterbeeld heb ik nu een unieke toevoeging geïntegreerd. Echter zonder tierelantijnen. Ben nog aan het spelen met kleur... Bij voorbaat dank (wederom) voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
smarte vormen
Boooze: Fris, gedreven, creatief, simpel, opvallend: Creëer een Logo en Huisstijl ontwerp voor een importeur van alcoholische dranken.
- Wedstrijd van: TimBroere
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-04-2011
Datum einde: 30-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



En ook nog een kistje met een ingebrande logo. Stoer!

Geen commentaar

Net weer even anders...

Nog een toepassing van mijn volledig typografische oplossing...gezeefdrukt of gebrandt op een kistje voor drank.
Beste Smarte,
Bedankt voor je inzendingen. Ik wil mijn logo het liefst wat rustiger houden, misschien wel zoals je het rechtse ontwerp hier op het kistje hebt verwerkt. Natuurlijk wel met een uniek tintje, maar het moet duidelijk overkomen. Ik hoor graag van je.
mvg,
Tim

Diepere kleuren geven meteen een meer zakelijke uitstraling, echter zonder aan kracht te verliezen. Voor een huisstijl zou je ook aan een kleurenpallet kunnen denken met zowel hippe alsook wat meer zakelijke tinten.

Hetzelfde logo in een vorm. Knallend en vrolijk. Lekkere drank voor een bijzonder moment... feesten met je vrienden...! Ook sterk als sticker, online of op je verpakking via de onlinewinkel. Het rood is een knipoog naar het \'verbodene\'. (niet onder je 16e, beetje stout)

Beste Tim,
De drie O\'s zijn wel grappig in een promilleteken te verwerken, maar ik persoonlijk zou hier niet voor kiezen vanwege allerlei negatieve associaties. Alcohoollimiet, drankslot, dronken pubers...
Ik kies liever voor een iets andere draai: fun, feest, gezelligheid, simpel, anders en heel opvallend! Sterke letters in verschillende sterktes (net als in drank ;-)) wisselen elkaar af voor een dynamisch geheel. Met of zonder uitroepteken. Graag feedback voor deze aanpak. Dank!
Met vriendelijke groet,
smarte vormen