Een voorbeeld, hoe het logo op b.v. glas werkt.
broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt
- Wedstrijd van: Rene Verdonk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-02-2014
Datum einde: 26-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Een fris logo, met de kleurstelling van gezonde broccoli. Door het ronde herkenbare icoon, een modern logo, dat zijn weg goed kan vinden in de huidige en toekomstige media platformen (social media, etc). Verder een krachtig lettertype zonder effectjes, zodat het logo sterk toepasbaar is, je kan hierbij denken aan drukwerk op dozen, raambestickering, autoreclame etc. .
Ik hoop u te kunnen inspireren met mijn ontwerp!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde