broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Rene Verdonk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 12-02-2014 17:12
  • Datum einde : 26-02-2014 19:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Mts René Verdonk is een dynamisch broccoliteeltbedrijf dat zich in de afgelopen 10 jaar sterk heeft ontwikkeld. Inmiddels zijn wij een flinke speler in de markt, maar onze uitstraling is nog hetzelfde als 10 jaar geleden. Hoog tijd om hier verandering in te brengen !
Wij zoeken een logo/huisstijl verbonden met ons product.
Daarnaast willen we ook een jonger publiek aanspreken. In de aankomende jaren willen wij in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen de jeugd in onze omgeving bewust maken van het feit dat gezondheid en verse groenten een onmiskenbare relatie met elkaar hebben. Hiervoor zal de nodige communicatie plaatsvinden, waarbij een logo/huisstijl zeker van pas komt.

Bedrijfsomschrijving:

'Na afronding van de Agrarische Hogeschool ben ik in 1996 begonnen met een broccoliteeltbedrijf. Aangezien ik niet afkomstig ben van een agrarisch bedrijf, was het opstarten in de beginjaren best moeilijk. Inmiddels ruim 15 jaar verder heb ik het bedrijf samen met mijn partner kunnen uitbouwen tot een teeltbedrijf waar 25 mensen werkzaam zijn en waarin elk jaar meer dan 2 miljoen kg broccoli met de hand wordt gesneden en verpakt.
Wij leveren inmiddels aan alle grotere supermarktketens in Nederland. Aangezien wij dit via een telersvereniging doen, is de noodzaak voor een eigen huisstijl nooit hoog geweest.

Doelgroep:

De jonge consument.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

In het logo zouden we graag de naam Mts. René Verdonk en evt het woord Broccoli verwerkt zien. Een grafische tekening van het product Broccoli zouden wij leuk vinden, alhoewel wij ons ervan bewust zijn dat een broccoli moeilijk is weer te geven. Het lijkt toch snel op een champignon!
De verbondenheid met de natuur is ook een aspect waarvan wij het leuk vinden om dit terug te zien in het logo

joosttilburg
  • Logo & Huisstijl # 307566 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joosttilburg:

      Beste René en Sabine,
      Hierbij een nieuwe opzet van het logo. Ik hoor graag van jullie.

      Joost de Doelder

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 304951 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joosttilburg:

      Ik heb ook een eventuele autobelettering gemaakt.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 304950 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joosttilburg:

      Beste René en Sabine,
      Hierbij de uitwerking van een eventuele huisstijl.
      Ik heb het logo licht aangepast.
      Ik horo graag van jullie.

      Joost de Doelder

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 303958 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Rene Verdonk zegt :

      Hoi Joost,
      Beide ontwerpen spreken mij aan, heb nog geen sterke voorkeur voor de een of de ander. Zou je alleen het scherm tov de steel iets ronder naar beneden kunnen doortrekken?

    2. joosttilburg zegt

      Beste René en Sabine,
      Hartelijk dank voor de positieve feedback. Ik ga het logo aanpassen en twee huisstijlen maken.
      Welke bus en welke kleur hebben jullie. Ik kan dan ook een belettering maken voor jullie.
      Joost de Doelder
      Luva Design

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 303957 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer joosttilburg:

      Beste René, bij deze twee voorstellen voor je logo, ik ben erg benieuwd naar je mening.
      Graag ontvang ik een terugkoppeling.
      Ik heb het logo opgemaakt in Adobe Illustrator, en het is opgebouwd uit vectoren.
      Zonder kwaliteitsverlies kunt u deze vergroten en toepassen op de rest van de huisstijl.
      Uiteraard kan ik de kleuren aanpassen naar uw wensen.

      Met vriendelijke groet,
      Joost de Doelder

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network