Geen commentaar
broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt
- Wedstrijd van: Rene Verdonk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-02-2014
Datum einde: 26-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn interpretatie van uw opdracht.
Ik heb gekozen voor twee cirkels in de kleuren blauw en groen die elkaar overlappen met daaronder de bedrijfsnaam en -specialisatie.
De cirkels symboliseren de ronde vormen van broccoliroosjes. De blauwe kleur symboliseert hier de buitenlucht en daarmee de natuur. Door de overlapping van de kleuren ontstaat in het midden een donkere tint groen, welke min of meer overeen komt met de kleur van de broccoliroosjes. De andere kleur groen heeft meer weg van de steel van een broccoli.
Met vriendelijke groet