broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Rene Verdonk
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 419.00
  • Datum start : 12-02-2014 17:12
  • Datum einde : 26-02-2014 19:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 63
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Mts René Verdonk is een dynamisch broccoliteeltbedrijf dat zich in de afgelopen 10 jaar sterk heeft ontwikkeld. Inmiddels zijn wij een flinke speler in de markt, maar onze uitstraling is nog hetzelfde als 10 jaar geleden. Hoog tijd om hier verandering in te brengen !
Wij zoeken een logo/huisstijl verbonden met ons product.
Daarnaast willen we ook een jonger publiek aanspreken. In de aankomende jaren willen wij in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen de jeugd in onze omgeving bewust maken van het feit dat gezondheid en verse groenten een onmiskenbare relatie met elkaar hebben. Hiervoor zal de nodige communicatie plaatsvinden, waarbij een logo/huisstijl zeker van pas komt.

Bedrijfsomschrijving:

'Na afronding van de Agrarische Hogeschool ben ik in 1996 begonnen met een broccoliteeltbedrijf. Aangezien ik niet afkomstig ben van een agrarisch bedrijf, was het opstarten in de beginjaren best moeilijk. Inmiddels ruim 15 jaar verder heb ik het bedrijf samen met mijn partner kunnen uitbouwen tot een teeltbedrijf waar 25 mensen werkzaam zijn en waarin elk jaar meer dan 2 miljoen kg broccoli met de hand wordt gesneden en verpakt.
Wij leveren inmiddels aan alle grotere supermarktketens in Nederland. Aangezien wij dit via een telersvereniging doen, is de noodzaak voor een eigen huisstijl nooit hoog geweest.

Doelgroep:

De jonge consument.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

In het logo zouden we graag de naam Mts. René Verdonk en evt het woord Broccoli verwerkt zien. Een grafische tekening van het product Broccoli zouden wij leuk vinden, alhoewel wij ons ervan bewust zijn dat een broccoli moeilijk is weer te geven. Het lijkt toch snel op een champignon!
De verbondenheid met de natuur is ook een aspect waarvan wij het leuk vinden om dit terug te zien in het logo

Budget Media
  • Logo & Huisstijl # 304622 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      En de huisstijl met de blaadjes op de E.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 304617 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Bij deze de huisstijl. we zijn weer benieuwd wat u er van vind.

      Mvg Mark

    2. Budget Media zegt

      U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakeringen.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 303777 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      En nog een voorstel van deze kant, we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

    2. Rene Verdonk zegt :

      Ik vind dit ontwerp minder. Het plaatje komt mij wat kinderlijk over. Is niet echt wat we zoeken

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 303762 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Wat vind u hiervan?

    2. Budget Media zegt

      U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.

    3. Rene Verdonk zegt :

      Leuk ontwerp met de letters RV ervoor en het blaadje ipv een streepje op de e. Ik vind het leuk dat er broccoli staat bij de naam,ik ben er alleen niet zeker van of de naam dan duidelijk genoeg is
      De kleuren vind ik erg mooi.

    4. Rene Verdonk zegt :

      Is het misschien mogelijk om ook de huisstijl in te vullen met dit logo, wij zijn nog steeds enthousiast over het ontwerp

    5. Budget Media zegt

      Gaan we maken voor u !!

      Mvg Mark

    6. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 303740 voor broccoliteeltbedrijf zoekt nieuw fris logo waaruit betrokkenheid bij het product blijkt en welke ook een jonge generatie aanspreekt wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Budget Media :

      Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een huisstijl gaan ontwerpen.



      Mvg Mark

    2. Rene Verdonk zegt :

      Hoi Mark,
      Ik vind het ontwerp erg leuk, alleen heb je nu het Mts een hoofdrol gegeven. Deze afkorting staat echter voor maatschap en is een toevoeging net als BV. Kun je misschien iets met de naam Rene of Verdonk of Broccoli doen?
      Ik ben benieuwd !

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network