Geen commentaar
Bureau voor naamgeving zoekt Logo & Huisstijl!
- Wedstrijd van: RedPearl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-02-2015
Datum einde: 19-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Excuus, maar het idee is voor ons te basis. Wellicht kunt u wat met de recente voorbeelden van Budget Media (man in pa erbij).

Duidelijkheid, solidariteit, intelligentie en vooral stevigheid doen mij denken aan de de "men of letters".
Ik wilde het logo simpel maar effectief houden.
Door het gebruik van een robuust lettertype straalt dit logo ambacht uit.
Boven de letters vindt u de bril, welke op zijn beurt weer verwijst naar zakelijkheid en intelligentie.
Uiteraard is de bril ook los te krijgen zodat deze als "icon" gebruikt kan worden voor social media accounts.
Ik snap dat het logo "out of the box" is, en hopelijk komt de boodschap goed over.
Succes met de keuze!
Ik vind persoonlijk de bril niet echt bij het Men of Letters idee horen. Uw meedenken wordt wel gewaardeerd overigens.