Beste Buro Athena,
Dank je wel voor je feedback.
Ik heb het gezicht vrouwlijker gemaakt (neus iets kleiner, een oog en wapperende haren).
ook het lettertype is wat minder zwaar.
Met vriendelijke groet,
Viola vd Akker
Buro ATHENA: Uniek, slim, maar grafisch een ramp!
- Wedstrijd van: Buro ATHENA
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-03-2015
Datum einde: 14-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Viola,
je hebt Athena absoluut een stuk vrouwelijker gemaakt! Heel fijn om te zien, want het blijkt toch een lastige opgave te zijn :)
Desondanks bevestigt het voor mij wel dat dit niet de kant is die ik op zou willen met mijn logo.
Maar wel erg bedankt voor je inzending! Logo's die niet bij mij passen zijn net zo belangrijk als logo's die wel bij me passen. Ik wist vooraf niet wat mij wel en niet aansprak en door alle inzendingen, inclusief die van jou heb ik dat beeld wel kunnen ontwikkelen.
Dank je wel voor je tijd en moeite!
Groetjes
Dank je wel voor je reactie.
Jammer natuurlijk dat het je niet aanspreekt. Veel succes verder met het ontwikkelen van je logo.
Met vriendelijke groet,
Viola

Geen commentaar

Geen commentaar
Bedankt voor je ontwerp!
Wil je me iets meer vertellen over waarom je hiervoor gekozen hebt?
Beste Bureau Athena,
de eenvoud, de speer, de helm en toch de vrouwelijke contouren van het gezicht. Volgens mij herkenbaar.
Uiteraard kan de positie van het beeldmerk anders en/of het lettertype. Maar dat is eenvoudig aan te passen.
Zag wel dat de spelling niet goed is. (Athena)
Met vriendelijke groet,
Viola vd Akker
Hi Viola,
Wat betreft de spelling: goed dat je het ziet. Ik wilde kijken of je het zelf zou zien. Immers, een foutje kan iedereen maken, maar op enig moment moet je het wel inzien. Punten voor jou dus :)
Ik vind de speer onder Athena en niet achter het hoofd beter. Dat maakt het minder strijdlustig.
Het hoofd zelf vind ik juist het vrouwelijke missen. Misschien dat je hier nog wat mee kunt doen? Athena had namelijk ook een broer, Ares, god van de oorlog (en waar Athena strateeg was, was hij gewoon een woesteling) en het eerste wat ik dacht was niet de kracht maar de vechtlust.
Ik waardeer de eenvoud! De helm en speer zijn belangrijke elementen, maar ik zou graag iets van je zien waar je een extra vrouwelijke laag over dit logo heen legt. Denk aan lettertype, zachte randen aan het einde van het logo (die vlakken) en bijvoorbeeld (maar jij bent ongetwijfeld creatiever dan ik) wapperende haren van Athena.
Succes! Ik ben benieuwd :)