Modern, iconisch en minimalistisch. Logo komt in veel kleurcombinaties tot z'n recht.
Businesspark Rhijnspoor
- Wedstrijd van: select invest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 29-04-2013
Datum einde: 08-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Conceptueel: De moderne ondernemer is scherp, ziet kansen. Durft te investeren maar als het moet ook te snijden in budgetten. De moderne ondernemer kan maximaal presteren met minimale middelen. (minimalistisch)
Dit logo voelt voor mij daadwerkelijk als een merk aan. Net als bijvoorbeeld de Creative Factory in Rotterdam, Strijp-S Eindhoven of de Gruyter Fabriek in den Bosch ( beide iets verder van huis).