Call for Business

Datum start: 26-03-2010

Datum einde: 05-04-2010

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Formstar

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Graag voldoen aan het volgende:
VISITEKAARTJES, BRIEFPAPIER en ENVELOPPEN:
Voor alle aan te leveren bestanden geldt:
- JPG of pdf.
- Tekst omzetten naar lettercontouren.
- 3mm rondom afloop (afsnee).

Daarnaast wil ik de bron (originele) bestanden graag hebben in één van de volgende vormen:
• ai
• eps
• psd

Bedrijfsomschrijving


Call for business
Afspraken op managementniveau
Call for Business richt zich met haar zakelijke dienstverlening op het gebied van acquisitie op bedrijven in het midden en hoger segment. Binnen die dienstverlening is het bedrijf gespecialiseerd in het maken van commerciële afspraken (B2B), zorgt er dus voor dat de account managers van opdrachtgevers aan tafel komen bij bedrijven om op die manier de acquisitie te vereenvoudigen. Call for Business is onderscheidend door: ervaring, kwaliteit, expertise, uitstekende rapportages.
Logo en huisstijl moeten dus: zakelijk, degelijk, betrouwbaar en eigentijds ogen.

Doelgroep


Bedrijven in de volgende branches: W&S, training/coaching, arbodienstverlening, consultancy, banken & verzekeraars maar ook brancheorganisaties, netwerkclubs etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Vrij: aansluitend bij de omschrijving
ook vrij te kiezen: of er al of niet hoofdletters in de bedrijfsnaam voorkomen

Designer: gonzologo gonzologo
logo_huisstijl-gonzologo-e1v7H3zc

gonzologogonzologo

Justus,
voorlopig maar even een logo.
Origineel is een Ai-bestand.
Naast opvallend hopelijk zakelijk, degelijk, betrouwbaar en eigentijds genoeg.
Ben benieuwd naar de reactie(s)

groet,
gonzologo

justusjustus

Beste Gonzologo,

Mooi logo. Maar er zijn er twee die ik mooier vind. Komt in de buurt. Ziet er zeker eigentijds uit.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.