Hier is een tweede versie, om te laten zien wat de kleuren voor effect kunnen hebben.
Chris van Lenteren Cursus Coaching en Counseling
- Wedstrijd van: Chris Lenteren
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-05-2010
Datum einde: 06-06-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


zoals je ziet, heb ik ook de 3 c-woorden verplaatst. de volgorde van die woorden heb ik gekozen niet op basis van jouw commentaar, maar uit het idee dat je eerst een probleem aanpakt (counseling}, dan mensen begeleid (coaching), tenslotte de verkregen wetenschap verspreid (cursussen).
Ik wacht nu eerst een reactie af.

Hier is mijn visie op het geheel.
achterliggende keuzes:
kleurkeuze: zachte sector, natuurlijke kleuren; rood - de probleemkant, counseling. huidskleur - de menselijke kant, coaching. geel - de kleur van de hoop, cursussen.
Logo: opgebouwd uit de voor de hand liggende letter C, heb ik gekozen om de zelfde vorm als element te gebruiken bovenop de mappen. achterliggende gedachte: het logo wordt een hoofd, Chris zit op elk dossier..
De mappen vormen een element, dat in elke vorm van publicatie, papier of internet, een duidelijke verwijzing kan geven naar de verschillende disciplines.
De keuze voor de mappen (dossiers) vertaalt de wereld van de klant. Het gaat altijd over dossiers, lijkt mij.
ben benieuwd wat je ervan vindt.