kon toch niet laten liggen... er moest nog een detail bijgewerkt worden in de 'e'. bij deze. wens je een goede keuze en een fijne huisstijl; ...en dank voor de kans.
cocange Hot tubs +
- Wedstrijd van: cocange
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 08-01-2010
Datum einde: 15-01-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



...daarom heb ik nog maar een nieuwe gemaakt: heeft positieve werking en zegt ook duidelijker waar het over gaat. misschien een beetje geinspireerd door jouw duidelijke favoriet. de kleurstelling is positiever en minder zwaar en daarom ligt dit logootje wat meer binnen de hoek van wellness - wat belangrijk is omdat je dan de positieve waarden van dit segment 'gratis' in je merk meeneemt! groet.

hallo saskia, ik vind het toch niet zo geslaagd om het grafische element IN de naam te bewerken... misschien zijn de kleuren meer wat je wilt, maar de compositie vind ik nog niet optimaal.

cocange... een naam met een coquette ondertoon, een frans vleugje, klinkt ook een beetje fris. het heeft frisse kleuren nodig om de verfrissing en de gezonde kanten weer te geven ,en om het merk en bedrijf een extra actieve inslag te geven. de logovoorstellen horen gewoon bij water, buitenzijn, aktiefzijn, zich gezond voelen... ik weet het ook: de kleuren zijn niet de gegeven kleuren, maar ik stel u voor hierover te praten.

cocange... een naam met een coquette ondertoon, een frans vleugje, klinkt ook een beetje fris. het heeft frisse kleuren nodig om de verfrissing en de gezonde kanten weer te geven ,en om het merk en bedrijf een extra actieve inslag te geven. de logovoorstellen horen gewoon bij water, buitenzijn, aktiefzijn, zich gezond voelen...
i realy like this one
1 van de betere tot nu toe ;)
ella en berendje, dank voor de enthousiaste reakties. de klant heeft waarschijnlijk een degelijk idee van wat zij wil, is gehecht aan een bepaalde smaak en verkeert op een bepaald esthetisch niveau - ik respecteer dat graag, maar begrijp ook dat een ontwerp-publiekelijk-vergelijkbare-webservice als deze reacties als die van jullie teweeg brengen. blijf waarderen en laat het merken, maar frustreer niet :) - er is zoveel moois in de wereld, genoeg voor iedereen! bless.

cocange... een naam met een coquette ondertoon, een frans vleugje, klinkt ook een beetje fris. het heeft frisse kleuren nodig om de verfrissing en de gezonde kanten weer te geven ,en om het merk en bedrijf een extra actieve inslag te geven. de logovoorstellen horen gewoon bij water, buitenzijn, aktiefzijn, zich gezond voelen...
Deze spreekt het meest aan van voorstellen. In het symbool zien we veel terug van de termen houtgestookt, water en buitenbeleving. Ik zou het graag gecombineerd zien met het logo waarin ook de bubbeltjes uit de g komen, mogelijk het symbooltje integreren in de naam, dan moeten wel de kleuren aangepast worden. Ik zou de kleuren graag wat aparter zien. We hebben zelf gekozen voor blauw, oranje/geel omdat dat in deze sector er uit springt. De meeste aanbieder van welness gebruiken deze kleuren dat is voor ons niet onderscheidend.
Saskia
heel mooi!

cocange... een naam met een coquette ondertoon, een frans vleugje, klinkt ook een beetje fris. het heeft frisse kleuren nodig om de verfrissing en de gezonde kanten weer te geven ,en om het merk en bedrijf een extra actieve inslag te geven. de logovoorstellen horen gewoon bij water, buitenzijn, aktiefzijn, zich gezond voelen...