Beste CoZi,
Hierbij mijn voorstel voor een nieuw logo met beeldmerk. Er is gezocht naar een combinatie tussen zakelijk en toegankelijk (speels), met als resultaat een vrij strak logo. Goed leesbaar, ook bij klein gebruik, met een speelse twist in de ronde vormen en het vrolijke beeldmerk. Een blij kind is ook een blije papa en mama.
Het kleurgebruik is ook een mix van zakelijke tonen ( blauw, paars) en speelsheid/energie (oranje).
Er is een opzet voor een visitekaartje om te laten zien hoe het logo op een uiting overkomt.
Ik zie uw reactie graag tegemoet, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina Oorthuis - Mooiniet
CoZi continentie en zindelijkheid kinderbekkenfysiotherapie
- Wedstrijd van: CoZi
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 14-03-2022
Datum einde: 26-03-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt! Heel fris, stak en mooi kleurverloop in het beeldmerk ook!Verschillende lettertypen zijn ook mooi bij elkaar. Toch iets te kinderlijk voor de jongerendoelgroep die ik ook zal zien.