Geen commentaar
Daag jezelf uit om met eenvoud een vernieuwende lunchroom een eigen stijl te geven
- Wedstrijd van: GEMBER
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 23-02-2015
Datum einde: 06-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Gember,
Bij deze mijn inzendingen voor uw wedstrijd.
Ik heb er voor gekozen om twee verschillende stijlen te laten zien. Het eerste logo is wat minder strak, wat speelser en een tikje persoonlijker. Ik heb hier een beeldmerk toegevoegd, maar mocht het beeldmerk niet bevallen dan kan dit natuurlijk altijd weer worden aangepast of verwijderd. Leuk detail is dat de G en de punt de ondergrond laten zien, zoals goed te zien is op de foto bijvoorbeeld.
Het tweede logo is modern, eenvoudig en strak, zonder poespas. Voor dit logo heb ik, net zoals voor het andere logo, gebruik gemaakt van wit en een mooie donkergrijze kleur gebruikt. Ik heb een versie gemaakt voor een witte ondergrond en een donkergrijze ondergrond.
Feedback is uiteraard van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Ik zie dat de website de kleuren een beetje vertekend. Als u klikt op de afbeelding dan ziet u de juiste weergave.