Geen standaard kat of hond in het logo verwerkt, maar een goed staand font, niet te zakelijk, maar vriendelijk. De swirl van de X verwijst naar een staart.
De combinatie van kleuren is uit het oude logo gehaald. Wel een frisse wind er overheen, maar nog wel de herkenbaarheid van het blauw en groen. Want als je al meer dan 30 jaar in het vak zit is het verstandig om minstens in het zelfde kleurenspectrum te blijven. Eventueel op ten duur naar een andere kleurencombinatie, maar je doelgroep moet nog steeds weten dat het Emax is!
De huisstijl moet uitgebreid worden met mooie fotografie en strak, professioneel beeld. Dit in combinatie met bijvoorbeeld honden/katten op leeftijd die door de medicijnen van Emax die leeftijd hebben bereikt.
Bellen kan altijd!
06 47 25 20 56
Met vriendelijke groet,
Bas
De huisdierenbranche zoekt jou!
- Wedstrijd van: EmaxNL
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 27-04-2022
Datum einde: 04-05-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen standaard kat of hond in het logo verwerkt, maar een goed staand font, niet te zakelijk, maar vriendelijk. De swirl van de X verwijst naar een staart.
De combinatie van kleuren is uit het oude logo gehaald. Wel een frisse wind er overheen, maar nog wel de herkenbaarheid van het blauw en groen. Want als je al meer dan 30 jaar in het vak zit is het verstandig om minstens in het zelfde kleurenspectrum te blijven. Eventueel op ten duur naar een andere kleurencombinatie, maar je doelgroep moet nog steeds weten dat het Emax is!
De huisstijl moet uitgebreid worden met mooie fotografie en strak, professioneel beeld. Dit in combinatie met bijvoorbeeld honden/katten op leeftijd die door de medicijnen van Emax die leeftijd hebben bereikt.
Bellen kan altijd!
06 47 25 20 56
Met vriendelijke groet,
Bas