Hierbij mijn opzet voor het logo...
Ik heb gekozen voor een losstaand logo welke je op verschillende manieren kan vertalen.
Enerzijds kan je de letters J en H erin herkennen. Daarnaast is de buitenste rand dusdanig opgebouwd dat de kern (het jurische probleem) er niet uit kan. Dit staat oa voor jullie vasthoudendheid!
Mocht u zich kunnen indentificeren in dit logo, dan maak ik met alle plezier een opzet voor de folder en het overige...
Mvg.
Marco
De Juridische Hulppost zoekt logo, huisstijl en folderontwerp.
- Wedstrijd van: bauman82
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-08-2011
Datum einde: 15-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

