Hierbij nog een variant waarbij de nadruk nog meer op online advies ligt.
De kans 4U2BE original!
- Wedstrijd van: jkana
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2011
Datum einde: 18-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Sjoerd,
Ik vind deze inderdaad sterker dan je voorgaande inzending. Het ontwerp spreekt me aan juist vanwege de eenvoud. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de oranje versie. Ik vind het enorm leuk dat je ook andere opperde. Juist daardoor ben ik alleen maar gesterkt in de kleur oranje maar nu onderbouwd. Daarvoor dank.
Ik beschouw jouw ontwerp als een van de kanshebbers.
(Ik maak uiteindelijk een keus uit drie inzendingen)
Hartelijk dank voor je tijd en inzending.
Mvg.
Judith

Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn inzending.
Het logo heb ik simpel gehouden,
maar met een 100% online uitstraling.
Ik heb voor de eenvoud in beeld gekozen omdat de naam al zo veel zegt in zo weinig letters.
Naast de oranje versie heb ik nog 2 varianten in kleur gemaakt.
Ik ben erg benieuwd naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Sjoerd Stellingwerf
sjoerd@conceptenontwerp.nl
www.conceptenontwerp.nl
Hoi Sjoerd,
Ik vind deze lang niet zo sterk als je tweede inzending. Ik weet het is kleine verandering maar voor mij gevoel wel een alleszeggende.
Hartelijk dank voor je tijd en inzending.
Mvg.
Judith