De kans 4U2BE original!
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: jkana
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 21-01-2011 08:54
- Datum einde : 18-02-2011 08:54
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 103
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Mijn bedrijf 4U2BE ontwikkelt markeingcampagnes, concepten en social media campagnes voor ICT bedrijven. Maar draag ook zorg voor de implementatie en uitvoering omdat ik dat minstens zo belangrijk vind.
Dit doe ik onder de drie pijlers:
- Online
- In controle
- Succesful
Doelgroep:
ICT bedrijven: resellers met 75 tot 250 werkplekken, vendoren zoals HP Microsoft waarvoor ik eerder al campagnes heb gedaan maar ook disitribiteurs.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik wil een frisse maar toch ook zakelijke logo. Ik heb een voorliefde voor de kleuren geel/oranje (niet knal oranje) met grijs.
De logo moet uistralen:
- Creativiteit
- Online
- Volwassen
- Maar ook het lef anders te zijn
Logo's die ik mooi of sterk vind
- Nike
- Apple
- Adobe
ringerwh
-
-
Toelichting van de designer ringerwh:
Hallo Judith,
Op basis van de barcode heb ik nieuw concept gemaakt. Graag je feedback, wat betreft de kleuren en conceptuitwerking.
Groet,
Harm -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ringerwh:
Hallo Judith,
Ik heb het woordmerk niet veranderd. Het beeldmerk daarentegen wel. Namelijk ik heb de personen vervangen door een barcode in een swosh te verwerken. Deze barcode gaat over in een persoon. De Barcode staat symbool voor product.
Product/dienst zijn samen met een persoon(=markt) verbonden aan marketing. De een kan niet zonder het ander. Dit wordt uitgedrukt in het beeldmerk. Ik ben van mening dat een sterk beeldmerk je woordmerk versterkt.
Graag uw feedback.
Groet,
Harm -
jkana zegt :
Hoi Harm,
deze spreekt mij enorm aan. Ook het verhaal erachter . Het poppetje aan het eind vind ik ook heel sterk. Dit is pas de tweede 5 ster.
Ik heb ook geen verdere op- of aanmerkingen op dit voorstel.
Hartelijk dank voor je tijd en inzending.
Mvgr.
Judith -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer ringerwh:
Beste opdrachtgever,
Hier is mijn ontwerp.
Het betreft 4U2BE met een beeldmerk. Namelijk personen, de personificatie (4+2=6) van marketing en de mogelijke onderlinge verbondenheid via de social media. Het beeldmerk is geplaatst op een cirkel die denkbeeldig doorloopt.
Online wordt weergegeven in de cirkel met de twee, de cirkel is de ‘dot’ die online vertegenwoordigt. Uiteraard kan de pay-off naar eigen wens worden ingevuld en heb hiervoor maar een opzetje gemaakt.
Graag uw feedback.
Groet,
Harm -
jkana zegt :
Hoi Harm,
Ik vind het leuk gevonden en door je onderbouwing gaat het meer leven. Wat ik alleen dubbel vind is dat hoewel het logo mij aanspreekt door het gebruik van de personen ik in combinatie met de naam het sterk accosieer met een zorgorganisatie.Maar ik laat hem nog wel iets langer bezinken.
Hartelijk dank voor je tijd en inzending.
Mvg.
Judith -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-