Hier een voorbeeld van een communicatie middel..
De Tanden Kliniek
- Wedstrijd van: annemiegrobbink
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 15-08-2012
Datum einde: 03-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever, hier de huisstijl uitwerking van mijn concept

Een moderne versie, met de tand als een copyright symbool. Goed te verwerken in fotografie en huisstijl.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
In het huisstijl voorbeeld heb ik gekozen voor een sterke blauwe kleur met als contrast het witte, deze combinatie is bekend als vertrouwelijk en fris. Mocht u een andere combinatie wensen dan is dit natuurlijk mogelijk.

Een stylistische vorm, met een klassiek vriendelijk lettertype

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De dynamische visual staat voor de verzorging van de tand, als je goed kijkt vormt de restruimte een hart rondom de tand (zorg). In dit concept heb ik de blauwe kleur gekozen voor de frisse en betrouwbare uitstraling. Het is natuurlijk naar wens aan te passen. Ik hoop u geinspireerd te hebben.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde