Een nieuwe versie, gericht op de vijf gevoelens. Een logo dat goed toepasbaar is op elk soort ondergrond en van de hoogste kwaliteit is door de vector opmaak.
Ik hoop u met dit concept te inspireren,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
de wereld van ...
- Wedstrijd van: puertodemogan374
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-07-2013
Datum einde: 18-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Bedankt voor de snelle reacties en feedback op mijn ingezonden logo's. Hierbij een nieuw voorstel, met een positief beeldmerk dat geinpireerd is door neurowetenschap.
Ik hoop dat ik jullie met dit logo kan inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd, we gaan hem van de week bespreken.

Een 2e voorstel, met een abstracter beeld. Het beeld is geinspireerd op de piramidevorm (stevig bouwwerk / sterke fundering) de kleuren staan voor de diverse input en maken als puzzelstukjes 1 krachtig geheel.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Hi Tjeerd, het feit dat we als een netwerkorg. werken, vanwege kostentechnische redenen, is niet waarmee we ons in de markt willen onderscheiden. Het prisma is een goed symbool voor iets dat uit diverse onderdelen bestaat. Maar ook Calgoniet bedient zich van zo'n soort metafoor. Persoonlijk vind ik een pyramide niet echt onderscheidend en ook niet sprekend genoeg om te communiceren wat we doen. Evengoed weer heel erg bedankt voor al je inspanningen!
leonard

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo komt vanuit kennis en neurowetenschap. Een creatief eigenwijs logo, die bij blijft en opvalt!
Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Tjeerd dan je wel voor je inderdaad verrassend ontwerp. We gaan er het weekend regelmatig naar kijken. Dank je wel alvast! Voor je snelle inzending.
leonard
bedankt voor de snelle reactie, er komt nog een voorstel aan!