de wereld van ...

Datum start: 25-07-2013

Datum einde: 18-08-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
nikolavasic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


een jonge uitstraling. we zijn een marktonderzoekbureau dat werkt volgens een netwerk principe. we brengen in kaart wat een naam, term, logo, kleur, foto, etc. betekent. we rekenen af met het saaie imago van marktonderzoek. 'De wereld van...' is spannend en uitdagend, bovendien snel en betaalbaar, we staan voor no-nonsense (wel wetenschappelijk) we brengen de betekenisstructuur van stimuli in kaart. daarvoor gebruiken we neurowetenschappelijke tools (zoals de hersenen werken zonder fmri scans) die we zelf hebben ontwikkeld. we doen het online. we hebben meer dan 20 jaar ervaring, zijn enthousiast en gaan voor succes! We willen als zodanig ook overkomen.

Bedrijfsomschrijving


'De Wereld van ...' is een marktonderzoekbureau dat met jonge afgestudeerde psychologen onder aansporing van enkele oude rotten de betekenisstructuur van een stimulus (bijvoorbeeld een naam, term, foto, etc.) in kaart brengt. wat beleeft men het woord, het logo, de term, de foto? is dat positief of negatief? waarom is dat? is het woord, de naam, logo, term of foto te gebruiken? tot waar gaat de 'rek' van deze zaken? zijn er negatieve ondertonen? etc. Dit alles om de communicatieve inspanningen van de opdrachtgever tot een minimum te beperken. Veel onderzoek vindt plaats online onder eigen bestanden. Het bedrijf heet: 'De wereld van ...' De opdrachtgever geeft hetgeen waarover hij meer wil weten bijv. de naam XX dan volgt het onderzoek met vergaande adviezen over 'de wereld van XX'.

Doelgroep


consumenten maar in principe iedereen die als gebruiker of medewerker met een bepaalde naam, term, logo, slogan, foto, etc. wordt geconfronteerd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


helemaal vrij; voorkeur gaat uit naar fris, modern, gestoeld op wetenschap en nieuwe inzichten. licht en makkelijk toegankelijk.

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-xM0XzX8a

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een nieuwe versie, gericht op de vijf gevoelens. Een logo dat goed toepasbaar is op elk soort ondergrond en van de hoogste kwaliteit is door de vector opmaak.

Ik hoop u met dit concept te inspireren,

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-T2fcQUq0

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Bedankt voor de snelle reacties en feedback op mijn ingezonden logo's. Hierbij een nieuw voorstel, met een positief beeldmerk dat geinpireerd is door neurowetenschap.

Ik hoop dat ik jullie met dit logo kan inspireren!

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

puertodemogan374puertodemogan374

Beste Tjeerd, we gaan hem van de week bespreken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-OewWVFfE

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een 2e voorstel, met een abstracter beeld. Het beeld is geinspireerd op de piramidevorm (stevig bouwwerk / sterke fundering) de kleuren staan voor de diverse input en maken als puzzelstukjes 1 krachtig geheel.

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

puertodemogan374puertodemogan374

Hi Tjeerd, het feit dat we als een netwerkorg. werken, vanwege kostentechnische redenen, is niet waarmee we ons in de markt willen onderscheiden. Het prisma is een goed symbool voor iets dat uit diverse onderdelen bestaat. Maar ook Calgoniet bedient zich van zo'n soort metafoor. Persoonlijk vind ik een pyramide niet echt onderscheidend en ook niet sprekend genoeg om te communiceren wat we doen. Evengoed weer heel erg bedankt voor al je inspanningen!
leonard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-KKiSs6wC

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo komt vanuit kennis en neurowetenschap. Een creatief eigenwijs logo, die bij blijft en opvalt!

Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn ontwerp,

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

puertodemogan374puertodemogan374



Tjeerd dan je wel voor je inderdaad verrassend ontwerp. We gaan er het weekend regelmatig naar kijken. Dank je wel alvast! Voor je snelle inzending.
leonard

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

bedankt voor de snelle reactie, er komt nog een voorstel aan!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.