de wereld van ...

Datum start: 25-07-2013

Datum einde: 18-08-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
nikolavasic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


een jonge uitstraling. we zijn een marktonderzoekbureau dat werkt volgens een netwerk principe. we brengen in kaart wat een naam, term, logo, kleur, foto, etc. betekent. we rekenen af met het saaie imago van marktonderzoek. 'De wereld van...' is spannend en uitdagend, bovendien snel en betaalbaar, we staan voor no-nonsense (wel wetenschappelijk) we brengen de betekenisstructuur van stimuli in kaart. daarvoor gebruiken we neurowetenschappelijke tools (zoals de hersenen werken zonder fmri scans) die we zelf hebben ontwikkeld. we doen het online. we hebben meer dan 20 jaar ervaring, zijn enthousiast en gaan voor succes! We willen als zodanig ook overkomen.

Bedrijfsomschrijving


'De Wereld van ...' is een marktonderzoekbureau dat met jonge afgestudeerde psychologen onder aansporing van enkele oude rotten de betekenisstructuur van een stimulus (bijvoorbeeld een naam, term, foto, etc.) in kaart brengt. wat beleeft men het woord, het logo, de term, de foto? is dat positief of negatief? waarom is dat? is het woord, de naam, logo, term of foto te gebruiken? tot waar gaat de 'rek' van deze zaken? zijn er negatieve ondertonen? etc. Dit alles om de communicatieve inspanningen van de opdrachtgever tot een minimum te beperken. Veel onderzoek vindt plaats online onder eigen bestanden. Het bedrijf heet: 'De wereld van ...' De opdrachtgever geeft hetgeen waarover hij meer wil weten bijv. de naam XX dan volgt het onderzoek met vergaande adviezen over 'de wereld van XX'.

Doelgroep


consumenten maar in principe iedereen die als gebruiker of medewerker met een bepaalde naam, term, logo, slogan, foto, etc. wordt geconfronteerd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


helemaal vrij; voorkeur gaat uit naar fris, modern, gestoeld op wetenschap en nieuwe inzichten. licht en makkelijk toegankelijk.

Designer: 4+ 4+
logo_huisstijl-4-wsRPuuqO

Geen commentaar

puertodemogan374puertodemogan374

4+ deze is ook wel precies wat het is maar is een beetje te concreet misschien.... Een mooi ontwerp, ook goede kleuren. Maar moet ook jong, modern en toegankelijk. Ja, het valt niet mee, om ook goed commentaar te geven waar jij wat mee kan. hartelijke groet, leonard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-MPfmS9s8

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-LnM3eHU8

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-wSJQfJVw

Geen commentaar

puertodemogan374puertodemogan374

ja, dat gaat onze richting op. Een neuroon in een netwerk met kleuren!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-ubMGFgLw

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-79uRtVCa

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-HrVT7gsC

Geen commentaar

puertodemogan374puertodemogan374

zeker helemaal niet gek! Hij is wel een beetje fantasy en cartoonachtig. Maar zeker opvallend en onderscheidend.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-TBQD9kvo

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-8Abdnvhg

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-4-7YHv03Ie

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.