de wereld van ...

Datum start: 25-07-2013

Datum einde: 18-08-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
nikolavasic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


een jonge uitstraling. we zijn een marktonderzoekbureau dat werkt volgens een netwerk principe. we brengen in kaart wat een naam, term, logo, kleur, foto, etc. betekent. we rekenen af met het saaie imago van marktonderzoek. 'De wereld van...' is spannend en uitdagend, bovendien snel en betaalbaar, we staan voor no-nonsense (wel wetenschappelijk) we brengen de betekenisstructuur van stimuli in kaart. daarvoor gebruiken we neurowetenschappelijke tools (zoals de hersenen werken zonder fmri scans) die we zelf hebben ontwikkeld. we doen het online. we hebben meer dan 20 jaar ervaring, zijn enthousiast en gaan voor succes! We willen als zodanig ook overkomen.

Bedrijfsomschrijving


'De Wereld van ...' is een marktonderzoekbureau dat met jonge afgestudeerde psychologen onder aansporing van enkele oude rotten de betekenisstructuur van een stimulus (bijvoorbeeld een naam, term, foto, etc.) in kaart brengt. wat beleeft men het woord, het logo, de term, de foto? is dat positief of negatief? waarom is dat? is het woord, de naam, logo, term of foto te gebruiken? tot waar gaat de 'rek' van deze zaken? zijn er negatieve ondertonen? etc. Dit alles om de communicatieve inspanningen van de opdrachtgever tot een minimum te beperken. Veel onderzoek vindt plaats online onder eigen bestanden. Het bedrijf heet: 'De wereld van ...' De opdrachtgever geeft hetgeen waarover hij meer wil weten bijv. de naam XX dan volgt het onderzoek met vergaande adviezen over 'de wereld van XX'.

Doelgroep


consumenten maar in principe iedereen die als gebruiker of medewerker met een bepaalde naam, term, logo, slogan, foto, etc. wordt geconfronteerd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


helemaal vrij; voorkeur gaat uit naar fris, modern, gestoeld op wetenschap en nieuwe inzichten. licht en makkelijk toegankelijk.

Designer: Koopster Koopster
logo_huisstijl-koopster-OwVbQrMu

KoopsterKoopster

beste Leonard, ik heb een en ander nog eens over een andere boeg gegooid, benieuwd wat je ervan vindt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-koopster-v1UFVHgO

KoopsterKoopster

Beste Leonard, een mensenhoofd in draad/3D gaat niet lukken, niet in Illustrator iig...heb een variatie op het thema gemaakt, misschien is het wat...

puertodemogan374puertodemogan374

Dag koopster, dank je wel voor je ontwerp. Het is al veel meer in de richting, alleen voelt het nog niet helemaal goed. Misschien een beetje te los, te veel verschillende onderdelen en wellicht ook wel een beetje ingewikkeld met al die kleurendraden. Hartelijke groet, leonard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-koopster-vvBMpVJ2

KoopsterKoopster

Opzetje met een minimalistische insteek, aanpassingen of varianten zijn uiteraard mogelijk. Hoor graag van u.

puertodemogan374puertodemogan374

Dag koopster, de wereld van impliceert vooral de gedachtenwereld van een persoon. Het gaat dus om gedachten en gevoelens. we proberen die uitkomsten te koppelen aan hersenonderzoek. Een aardbol alleen is dus onvoldoende. Sorry. Hartelijke groet, leonard

puertodemogan374puertodemogan374

misschien kan de wereldbol een mensenhoofd van draad worden? krijgen we dan iets anders? we werken ook met kleuren. van heel negatief naar heel positief. dat zou het ontwerp ook aantrekkelijker maken.
hoop dat je je nog een keertje in wilt verdiepen.
hartelijke groet,

leonard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.