de wereld van ...

Datum start: 25-07-2013

Datum einde: 18-08-2013

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
nikolavasic

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


een jonge uitstraling. we zijn een marktonderzoekbureau dat werkt volgens een netwerk principe. we brengen in kaart wat een naam, term, logo, kleur, foto, etc. betekent. we rekenen af met het saaie imago van marktonderzoek. 'De wereld van...' is spannend en uitdagend, bovendien snel en betaalbaar, we staan voor no-nonsense (wel wetenschappelijk) we brengen de betekenisstructuur van stimuli in kaart. daarvoor gebruiken we neurowetenschappelijke tools (zoals de hersenen werken zonder fmri scans) die we zelf hebben ontwikkeld. we doen het online. we hebben meer dan 20 jaar ervaring, zijn enthousiast en gaan voor succes! We willen als zodanig ook overkomen.

Bedrijfsomschrijving


'De Wereld van ...' is een marktonderzoekbureau dat met jonge afgestudeerde psychologen onder aansporing van enkele oude rotten de betekenisstructuur van een stimulus (bijvoorbeeld een naam, term, foto, etc.) in kaart brengt. wat beleeft men het woord, het logo, de term, de foto? is dat positief of negatief? waarom is dat? is het woord, de naam, logo, term of foto te gebruiken? tot waar gaat de 'rek' van deze zaken? zijn er negatieve ondertonen? etc. Dit alles om de communicatieve inspanningen van de opdrachtgever tot een minimum te beperken. Veel onderzoek vindt plaats online onder eigen bestanden. Het bedrijf heet: 'De wereld van ...' De opdrachtgever geeft hetgeen waarover hij meer wil weten bijv. de naam XX dan volgt het onderzoek met vergaande adviezen over 'de wereld van XX'.

Doelgroep


consumenten maar in principe iedereen die als gebruiker of medewerker met een bepaalde naam, term, logo, slogan, foto, etc. wordt geconfronteerd.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


helemaal vrij; voorkeur gaat uit naar fris, modern, gestoeld op wetenschap en nieuwe inzichten. licht en makkelijk toegankelijk.

Designer: buzzo12 buzzo12
logo_huisstijl-buzzo12-vmYZ2QBE

Geen commentaar

buzzo12buzzo12

Hier een impressie met witte achtergrond.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-buzzo12-9Sk7hmvQ

Geen commentaar

puertodemogan374puertodemogan374

Een creatieve oplossing buzzo 12. Hij is anders dan alle andere maar misschien iets te concreet? Hoe ziet het er bijv. op een witte achtergrond uit? Hartelijke groet, leonard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-buzzo12-67Sjq1T6

Geen commentaar

puertodemogan374puertodemogan374

Misschien helemaal zo gek nog niet buzzo 12. Ook hier weer, hoe ziet het eruit op een witte achtergrond?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-buzzo12-lhDN91Oa

Geen commentaar

puertodemogan374puertodemogan374

Hi, mooi idee, we missen de hersenen. we werken met betekenis structuren (kwalitatieve inventarisatie die we gaan kwantificeren) met 5 kleuren (zneg. tot zpos)
Hartelijke groet,
leonard

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.