De Wildeman zoekt een passend logo voor natuur-gerelateerde groepsactiviteiten

Datum start: 11-07-2013

Datum einde: 11-08-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Jet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben een startende zelfstandig ondernemer. Mijn bedrijfsnaam is de Wildeman (www.de-wildeman.com).

Ik help vaders die door gebrek aan tijd niet toe komen aan het opbouwen van een sterke vader-zoon band. Het kan ook zijn dat ze zelf niet goed weten hoe de zaak aan te pakken. Soms zitten ze in een impasse omdat hun zoon zo anders is dan zij zijn (denken ze). Daarnaast zijn er ook veel vaders die te weinig tijd met hun zoon kunnen doorbrengen door scheidingen en dergelijke. Soms gaat het over mannen die niet de echte vader zijn, maar wel een vader-rol hebben.

Bedrijfsomschrijving


Naast het vader en zonen stuk bied ik in het seizoen kookworkshops aan waarbij eten uit de natuur centraal staat. Dus: wandelen, wildplukken en daarna van alle wild geoogste planten lekkere dingen maken.

Ik sluit niet uit dat er in de toekomst ook nog andere activiteiten in het programma worden opgenomen.

Doelgroep


Voor de vaders met zonen geldt:
Het zijn vaders met een stressvolle, goed betaalde baan, die niet goed weten welke activiteiten je met een kind van 8-15 jaar in de natuur kunt doen. De mannen zijn tussen 28 en 58 jaar oud. Ze zoeken een sociale setting waarin meerdere vaders met hetzelfde probleem zitten en daar rond een kampvuurtje samen over willen sparren. Een mogelijke gemeenschappelijke factor is de interesse in de natuur, een hang naar "terug naar de natuur en survival". De zonen willen gewoon leuke, onvergetelijke dingen met hun vader.

De uitdagende activiteiten vinden plaats langs de rivier, in het bos, buiten in het veld enz. Het gaat in het begin om laagdrempelige / eenvoudige dingen zoals vuur maken, eten uit de natuur, buiten slapen onder een zeiltje, overleven. Als de vaders en zonen een vervolgactiviteit willen dan bied ik ze een uitgebalanceerd weekprogramma waarin het overgangsproces van jongen tot man centraal staat.

Wat biedt ik de doelgroep?

Tijdsbesparing
gemak
privacy
service / kwaliteit / aandacht

Voor de wildpluk-kookworkshop geldt:
Het zijn mensen met interesse in de natuur en/of koken. Die graag nieuwe dingen willen leren en/of begaan zijn met het milieu. Voor wildgeplukte groenten zijn immers geen bestrijdingsmiddelen, verpakkingsmaterialen en kunstmest nodig.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: buzzo12 buzzo12
logo_huisstijl-buzzo12-kQtIrItE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.