Geen commentaar
Diamond Smile logo en huisstijl gevraagd voor een tandenbleek studio in het buitenland
- Wedstrijd van: Teeth Whitening
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-04-2019
Datum einde: 08-05-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Alleen de tekst nog zoals eerder aangegeven. Alleen de woorden: Teeth Whitening
Sorry, my mistake.
Sorry, my mistake.
Sorry, my mistake.

Geen commentaar

Geen commentaar
Deze vind ik een stuk minder. De zaak zal trouwens worden gevestigd in 1 van de 2 duurste winkelstraten van het land van bestemming. Dit was ik vergeten erbij te melden.

Geen commentaar
Umbra, graag dit design aanhouden en dan het blauwe om de tand weghalen alleen de buitenste diamant vorm behouden. En de tand een glanseffect geven.
En de tekst veranderen in alleen: teeth whitening

Geen commentaar

Geen commentaar
Prachtig design. Nog 2 aanmerkingen. Als de middelste diamant in de vorm van een tand (een kies staat vaak mooier) kan zijn dan is het perfect. En de tekst whitening studio moet worden gewijzigd naar teeth whitening studio.