DJEM! Laat jij ons onderzoeksbureau een Djemmende start maken?

Datum start: 12-09-2013

Datum einde: 26-09-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
designdiva

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


DJEM!
Het is een lekker bekkende term die kracht uitstraalt. Jammende muzikanten creëren samen iets moois door aan te vullen op elkaars talenten. Zo willen wij met onze klanten en ook de deelnemers aan onze onderzoeken samen DJEMMEN om tot goede insights te komen.

Kernwoorden:
• Experts
• Uitdagen van de gevestigde orde (challenging)
• Snelheid
• Betaalbaar: value for money
• Betrouwbaar
De url is www.djem-insights.nl en www.djem-insights.com ook zonder streepjes is geregistreerd. Aan de pay-off werken we nog maar voor moment: No insights, no progress

Bedrijfsomschrijving


Onze experts genereren consumer insights via kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, offline en online. Altijd strevend naar de hoogst mogelijke kwaliteit leveren wij voor een toegankelijk budget dat uitstekende value for money vertegenwoordigt. (dus niet goedkoop)
DJEM! levert snel en is betaalbaar, betrouwbaar en inspirerend. Het huidige speelveld vraagt om dynamiek en flexibiliteit. Een doorlooptijd van weken sluit niet meer aan bij het levensritme in de huidige samenleving. Dit is de tijd van aktie, snelheid en ondernemen. En de tijd wacht niet; daarom proberen we die altijd voor te zijn.

Doelgroep


Grote organisaties als: Rabobank, Unilever, Nestle, Philips, maar ook kleinere bedrijven als Rituals, Deen supermarkten etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: o²Design o²Design
logo_huisstijl-odesign-WMZqxk00

o²Designo²Design

Beste,

Dank voor uw reactie. Hierbij een aangepaste versie. Ik denk dat het zo duidelijker is dat het om een oog gaat.

Met vriendelijke groet,

Joel
o2Designs

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-odesign-GggX9Tyy

o²Designo²Design

Beste,

Hierbij een tweede ontwerp. Ik ben benieuwd naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Joel
o2Designs

DjemmerDjemmer

Zeker niet gek. ik ga de inzendingen ook even met mijn compagnons bespreken. Bij de vorige was wel duidelijker dat het een oog. Betrof. kun je daar nog iets aan doen? Zeker in de kleine versie is dat nu minder duidelijk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-odesign-OrVcs3eq

o²Designo²Design

Beste,

Hierbij mijn inzending. Ik liet me inspireren door de zin " En de tijd wacht niet; daarom proberen we die altijd voor te zijn.". Ik ben erg benieuwd naar uw mening.

Met vriendelijke groet,

Joel
o2Designs

DjemmerDjemmer

leuk gevonden. die zin heeft mijn compagnon opgeschreven en trok mij ook zeer aan. het wordt door logo nu wel beetje een 'kort door de bocht'partij, koerier. het de tijd vooruit zijn is wat figuurlijker bedoeld dan alleen snel. Ben wel benieuwd naar een alternatief

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.