DJEM! Laat jij ons onderzoeksbureau een Djemmende start maken?

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Djemmer
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 12-09-2013 20:18
  • Datum einde : 26-09-2013 20:14
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf, jpg, ai
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 36
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

DJEM!
Het is een lekker bekkende term die kracht uitstraalt. Jammende muzikanten creëren samen iets moois door aan te vullen op elkaars talenten. Zo willen wij met onze klanten en ook de deelnemers aan onze onderzoeken samen DJEMMEN om tot goede insights te komen.

Kernwoorden:
• Experts
• Uitdagen van de gevestigde orde (challenging)
• Snelheid
• Betaalbaar: value for money
• Betrouwbaar
De url is www.djem-insights.nl en www.djem-insights.com ook zonder streepjes is geregistreerd. Aan de pay-off werken we nog maar voor moment: No insights, no progress

Bedrijfsomschrijving:

Onze experts genereren consumer insights via kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, offline en online. Altijd strevend naar de hoogst mogelijke kwaliteit leveren wij voor een toegankelijk budget dat uitstekende value for money vertegenwoordigt. (dus niet goedkoop)
DJEM! levert snel en is betaalbaar, betrouwbaar en inspirerend. Het huidige speelveld vraagt om dynamiek en flexibiliteit. Een doorlooptijd van weken sluit niet meer aan bij het levensritme in de huidige samenleving. Dit is de tijd van aktie, snelheid en ondernemen. En de tijd wacht niet; daarom proberen we die altijd voor te zijn.

Doelgroep:

Grote organisaties als: Rabobank, Unilever, Nestle, Philips, maar ook kleinere bedrijven als Rituals, Deen supermarkten etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

JA3
  • Logo & Huisstijl # 247581 voor DJEM! Laat jij ons onderzoeksbureau een Djemmende start maken?  wedstrijd Klacht indienen
    1. Djemmer zegt :

      ik krijg een zeer links progressief gevoel bij het lettertype. Verder heel erg simpel en weinig verhaal?

    2. JA3 zegt

      Is dat niet "uitdagen van de gevestigde orde"?

      Verder is simpelheid (ik noem het liever eenvoud) geen zonde. Een logo met allerlei gedoe en icoontjes of wat dan ook heeft naar mijn idee weinig te maken met "expert" of "betaalbaar". Eerder "standaard" en "gewoon"

      Ik denk dat mijn ontwerp er lekker staat, en door het iets schuin te zetten heeft het snelheid. Door de no nonsense benadering krijg ik er een betrouwbaar gevoel van. Maar dat zal vast links progressief zijn.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network