DJEM! Laat jij ons onderzoeksbureau een Djemmende start maken?
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Djemmer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 12-09-2013 20:18
- Datum einde : 26-09-2013 20:14
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf, jpg, ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 36
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het is een lekker bekkende term die kracht uitstraalt. Jammende muzikanten creëren samen iets moois door aan te vullen op elkaars talenten. Zo willen wij met onze klanten en ook de deelnemers aan onze onderzoeken samen DJEMMEN om tot goede insights te komen.
Kernwoorden:
• Experts
• Uitdagen van de gevestigde orde (challenging)
• Snelheid
• Betaalbaar: value for money
• Betrouwbaar
De url is www.djem-insights.nl en www.djem-insights.com ook zonder streepjes is geregistreerd. Aan de pay-off werken we nog maar voor moment: No insights, no progress
Bedrijfsomschrijving:
Onze experts genereren consumer insights via kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, offline en online. Altijd strevend naar de hoogst mogelijke kwaliteit leveren wij voor een toegankelijk budget dat uitstekende value for money vertegenwoordigt. (dus niet goedkoop)
DJEM! levert snel en is betaalbaar, betrouwbaar en inspirerend. Het huidige speelveld vraagt om dynamiek en flexibiliteit. Een doorlooptijd van weken sluit niet meer aan bij het levensritme in de huidige samenleving. Dit is de tijd van aktie, snelheid en ondernemen. En de tijd wacht niet; daarom proberen we die altijd voor te zijn.
Doelgroep:
Grote organisaties als: Rabobank, Unilever, Nestle, Philips, maar ook kleinere bedrijven als Rituals, Deen supermarkten etc.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Marjolein
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-