En zo ziet het er uit als het logo in het midden staat van het briefpapier...
Dynamisch en "knipoog" logo/huisstijl voor procurement adviseur
- Wedstrijd van: anjapalmaerts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2013
Datum einde: 10-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ziezo, aangepast.
Ook na het sluiten van de wedstrijd zijn veranderingen nog altijd mogelijk.
Vriendelijke groet

Beste opdrachtgever,
het doet me plezier dat dit ontwerp u bevalt.
Hier ziet u een consequente huisstijl die past bij een logo dat het bedrijfsprofiel in zich draagt.
Merk op dat de tagline op de enveloppe is vervangen door het adres. Details zijn nu eenmaal belangrijk!
Ik kijk uit naar uw reactie.
Heel mooi!
Bedankt!
Als ik nog iets kan doen om tot een 'perfect' resultaat te komen, mag u dit altijd laten weten.
Vriendelijke groet.
Om puur praktische redenen denk ik dat het logo beter in het midden of links zou staan. Het postadres moet tegenwoordig altijd rechts staan

Door middel van kleur en vorm is er een duidelijk contrast tussen het blad papier en het computerscherm. De afgeronde hoeken maken het beeldmerk ook nog iets zachter, en bijgevolg toegankelijker.
De accentkleur heb ik laten terugkomen in de naam om de link met de e-procurement en excellence te benadrukken.
Neutraal grijs laat de kleur tot zijn recht komen en draagt bij tot een professionele uitstraling.
Ik hoor gaag wat u ervan vindt!
Heel mooi!! Dit is een van mijn favorieten. hoe ziet dat er op een visitekaartje uit?
kan je dat ook met de baseline "Flexible company support" even tonen?