Dynamisch en "knipoog" logo/huisstijl voor procurement adviseur

Datum start: 02-05-2013

Datum einde: 10-05-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
psdaiindd

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo en huisstijl voor procurement adviseur. Fris, dynamisch, vrouwelijk logo. Strak maar toch met een knipoog.

Bedrijfsomschrijving


Bedrijfsnaam is APeXPRO. Ik adviseer bedrijven bij het invoeren van e-Procurement (via webtools offertes indienen bij openbare besturen) en adviseer ook openbare besturen hoe zij dit aan hun kant opzetten. Ik help bedrijven bij het opzetten van een aankooppolitiek en sluit daar de nodige contracten voor af (interim purchasing). Ook het tijdelijk bijstaan in office management en event organisatie.

Doelgroep


Doelgroep KMO's en openbare besturen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Liefst 1 accentkleur (bijv. RGB-rood 255, groen 0, blauw 102). Foto's op website zullen zwart/wit zijn met deze accentkleur die enkele objecten uitlicht. AP zijn initialen van mijn naam. Kleine e verwijst naar e-Procurement en excellence. Pro naar procurement. Baseline kan, maar moet niet, zijn "Target on excellence in e-Procurement, interim purchasing, office and event organisation". Alternatieve baseline: Flexible company support.

Designer: Languima Languima
logo_huisstijl-languima-XT910mZM

LanguimaLanguima

En zo ziet het er uit als het logo in het midden staat van het briefpapier...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-languima-WEVZP1mK

LanguimaLanguima

Ziezo, aangepast.
Ook na het sluiten van de wedstrijd zijn veranderingen nog altijd mogelijk.

Vriendelijke groet

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-languima-nTuldUFk

LanguimaLanguima

Beste opdrachtgever,

het doet me plezier dat dit ontwerp u bevalt.

Hier ziet u een consequente huisstijl die past bij een logo dat het bedrijfsprofiel in zich draagt.
Merk op dat de tagline op de enveloppe is vervangen door het adres. Details zijn nu eenmaal belangrijk!

Ik kijk uit naar uw reactie.

anjapalmaertsanjapalmaerts

Heel mooi!

LanguimaLanguima

Bedankt!

Als ik nog iets kan doen om tot een 'perfect' resultaat te komen, mag u dit altijd laten weten.

Vriendelijke groet.

anjapalmaertsanjapalmaerts

Om puur praktische redenen denk ik dat het logo beter in het midden of links zou staan. Het postadres moet tegenwoordig altijd rechts staan

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-languima-x944oCCu

LanguimaLanguima

Door middel van kleur en vorm is er een duidelijk contrast tussen het blad papier en het computerscherm. De afgeronde hoeken maken het beeldmerk ook nog iets zachter, en bijgevolg toegankelijker.

De accentkleur heb ik laten terugkomen in de naam om de link met de e-procurement en excellence te benadrukken.
Neutraal grijs laat de kleur tot zijn recht komen en draagt bij tot een professionele uitstraling.

Ik hoor gaag wat u ervan vindt!

anjapalmaertsanjapalmaerts

Heel mooi!! Dit is een van mijn favorieten. hoe ziet dat er op een visitekaartje uit?

anjapalmaertsanjapalmaerts

kan je dat ook met de baseline "Flexible company support" even tonen?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.