Geen commentaar
Dynamisch en "knipoog" logo/huisstijl voor procurement adviseur
- Wedstrijd van: anjapalmaerts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2013
Datum einde: 10-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De witte A knalt eruit op de achterkant, maar geeft op de voorkant een heel mooi "watermerk"effect...FDe kubus A en de X zijn een paar leuke elementen om in de housestyle te verwerken of om mee te spelen.. bv voor een kerstwens etc...

Logo in RGB 2
Dit vind ik een betere kleurencombinatie, maar je houdt echt niet van roze?

Logo in RGB
Vind ik geen goede kleurencombinatie

Geen commentaar
De grijze logo's in de achtergrond komen wat "zwaar" over in deze jpeg uitvering.
Ik vind het knap!

Geen commentaar
Waar staat de tekening voor? Kan je het ook in "mijn" kleur doen?
De tekening is de A Apexpro. Als dat niet duidelijk is dan is het logo niet goed.... kan ik alle kleuren gemaakt worden.
Hoe zou het er uitzien zonder de grote grijze A in de rechter benedenhoek? Rustiger en meer leesbaar als er tekst wordt op geprint?
Ik zou op de achterkant van het visitekaartje mijn 4 activiteiten willen zetten als extra info. Target on excellence in e-Procurement, interim purchasing, office and event organisatieontwikkeling. In bullet vorm of gecentreerd, ... Wat denk je? Gaat dat mooi zijn?