Een jong en fris logo en huisstijl voor loopbaan- en studiekeuzecoach

Datum start: 12-03-2018

Datum einde: 26-03-2018

Totaal budget: € 459.00
Nieuwste inzending
Book cover
factor

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp een logo en daarbij behorende huisstijl voor Mijn merk naar werk (loopbaan- en studiekeuzecoach)
Het is belangrijk dat de uitstraling jong en fris is, maar wel strak.


Bedrijfsomschrijving


Mijn merk naar werk is een bureau voor loopbaan- en studiekeuze coaching

Mijn merk naar werk staat voor:
Zet jezelf op de kaart door jezelf te profileren. Door anderen kennis te laten maken met jouw merk. Laat zien wie je bent, wat jou uniek maakt. Mijn merk naar werk laat jou op een kritische manier naar jouzelf kijken en helpt jou op weg bij arbeidsmarktprofilering en loopbaan- en studiekeuze.

Doelgroep


De doelgroep betreft 18 tot 35 jaar

Kleuren, favoriete logo's, must haves


frisse kleuren
strak
geen afkorting

Designer: The Idea Whisperer The Idea Whisperer
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-WwXXMrlA

Geen commentaar

The Idea WhispererThe Idea Whisperer

Dag Marieke,

Bedankt voor de vijf sterren! Ik denk dat het idee: de M van Merk die weerspiegeld wordt door de W van Werk, in deze design het beste naar voor komt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-WKDoYzJ2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-5tERERBg

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-w08sMOzg

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-ulVQkeDg

Geen commentaar

The Idea WhispererThe Idea Whisperer

Dag Marieke,

Bedankt voor de vier sterren. Bij het ontwerp van een efficiënt bruikbaar logo hou ik rekening met de herkenbaarheid én soberheid van het logo. Het logo moet even herkenbaar zijn op briefpapier etc maar ook in alle soorten van andere media.
Mvg,
The Idea Whisperer

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-omVwG9NA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-kSHsd0fA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-hMhGbcf2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-gkNXnkH2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-YiF9LLF2

Geen commentaar

The Idea WhispererThe Idea Whisperer

Dag Marieke,

Ik werk op het idee dat het woord 'Merk' een weerspeigeling is van het woord 'Werk'.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-L7FFe2eu

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-the-idea-whisperer-GAhTD1Yu

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.