Geen commentaar
Een jong en fris logo en huisstijl voor loopbaan- en studiekeuzecoach
- Wedstrijd van: MariekeM
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-03-2018
Datum einde: 26-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Deze voorbeelden van proefmodellen laten zien hoe uw logo elegant overeenkomt met elk medium. In feite heb ik uw logo ingevoegd in een bedrijfsafbeelding (brief, envelop, visitekaartje, pen, cd, map, IPAD en IPHONE) maar ook als een 3D-nummerplaat op kantoorglas, of als een bord op een muur, of in reliëfmetaal. Zoals u kunt zien is het logo prima, zowel in horizontale als verticale versie. Een zeer functioneel en vooral elegant logo dat u op uw gemak kunt combineren.
These examples of mockups demonstrate how your logo elegantly matches any media. In fact I inserted your logo on a corporate image (Letter, envelope, business card, pen, cd, folder, IPAD and IPHONE) but also as a 3D license plate on office glass, or as a sign on a wall, or in embossed metal. As you can see the logo is fine both in horizontal and vertical version. A very functional and above all elegant logo that you can combine at your leisure.

De studie van dit logo wordt gekenmerkt door een dubbele functie. De eerste, verkregen uit het symbool in de vorm van een gestileerde "M" die dient om uw bedrijf te identificeren en te onderscheiden, zelfs zonder de steun van de naam. De tweede is voorzien van het logo plus de volledige naam, die het kenmerk van het merk elegant verrijkt.