Geen commentaar
Een jong en fris logo en huisstijl voor loopbaan- en studiekeuzecoach
- Wedstrijd van: MariekeM
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-03-2018
Datum einde: 26-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

A new version with another typography

Beste Mareken, hier is een voorstel met een trofee (symbool van succes) gecombineerd met de representatie van een persoon (voor coaching). Ik presenteer ook andere kleurrijke versies. Uw opmerkingen zijn welkom. Met vriendelijke groet, Dynam

Beste Marieke, hier is een logo-voorstel waarvan ik hoop dat het aan je verwachtingen zal voldoen. Ik wendde me tot een multidirectioneel symbool, om het idee van oriëntatie en de vele mogelijke keuzes te benadrukken. Een sober en toegepast lettertype voor de naam van het bureau. Uw opmerkingen zijn welkom ... Met vriendelijke groeten, Dynam
Beste Dynam,
Het logo roept voor mij niet direct herkenbaarheid op bij de uitleg die je er aan geeft. En ik vindt het wat donker en sobrr. Het mag van mij iets frisser.