Hallo Johan, hier een idee voor je huisstijl gebaseerd op het witte visitekaartje.
Ik ben benieuwd naar je eindoordeel...
groeten Connie
Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement
- Wedstrijd van: johanlamers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2011
Datum einde: 10-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Connie,
Ik moet je teleurstellen, ik heb gekozen voor het andere ontwerp. Het was een lastige beslissing en heb er erg over getwijfeld maar mijn voorkeur is toch naar het andere ontwerp gegaan. Ik wil je hartelijk bedanken voor je bijdrage en de samenwerking. Bedankt..
Gr. Johan Lamers
Conny,
Bedankt, misschien kan je je gegevens sturen. Als ik iemand tegenkom die op zoek is naar een passend logo dan zal ik je zeker aanbevelen.
Gr. Johan
Heel graag, dank je.
Mijn gegevens:
Connie Zegers/Studio Zegers
conzeg@gmail.com
020 6249518
06 45870532
groet Connie

Hallo Johan, ik hoop dat ik je goed heb begrepen. Hierbij wat variaties met zwart en grijs, en iets strakkere letters.
Je maakt het me moeilijk, ik dacht dat ik er uit was tot jouw ontwerp binnekwam.....
Johan
Sorry :-)
als je nog meer wilt zien zeg het gerust!
Connie
Hallo,
Ik heb er zelf wel een beeld bij maar wat zie jij er nou in, wat is jouw gedachte erachter?
Johan
Ik heb er tijdens het ontwerpen verschillende dingen in gezien. Het begon natuurlijk als een \"C\" van Contens, daarna leek het door de plaatsing een telefoonhoorn (klantenservice), maar ook wel wat op een omarming (de C omarmt het woord) en vervolgens door de extra blokjes een lachend gezichtje. Kortom allemaal van toepassing op je bedrijf...
Maar uiteindelijk moet een logo natuurlijk simpel en herkenbaar zijn, zodat het beeld gemakkelijk wordt onthouden.
groeten en succes met je keuze,
Connie
Hallo Connie,
Ik wil morgen een beslissing nemen welk logo het gaat worden. Het gaat tussen jou en nog een andere ontwerper. Ik heb toch besloten dat de achtergrond wit moet zijn en de letters dus zwart, dit in combinatie met oranje en grijstinten. Kan jij voor mij wat definitieve ontwerkpen laten zien voor zover ze er al niet zijn en hoe mijn huisstijl eruit zal zien voor wat betreft het briefpapier. Ik hoor graag van je.
Gr. Johan

Beste Johan, hierbij het visitekaartje in oranje ipv blauw.
mvg Connie Zegers
Hallo Connie,
Kan jij voor mij de letters in het wit maken en er zwart/grijs in verwerken. Verder zou ik graag eens zien hoe het eruit ziet als klachtmanagement een wat strakker lettertype zou zijn.
Gr. Johan

... en een visitekaartje
Goedemiddag,
Allereerst bedankt voor uw bijdrage. Zou u voor mij dit ontwerp in het oranje kunnen maken met zwart en eventueel grijsttinten? Bij voorbaat dank.
Gr. Johan Lamers

Hierbij een voorstel voor uw logo, waarmee u nog alle kanten op kan. Commentaar welkom,