Beste Johan,
Hierbij mijn bijdrage. Ik heb de letters met elkaar verbonden, omdat in de eerste plaats de naam samengesteld is uit content en satisfied, maar ook omdat het de verbintenis met de klanten naar voren brengt.
Daarnaast heb ik als ondertitel client services of customer services, omdat ik \"klachten\" in een titel niet positief naar voren brengt wat je doet. Daarnaast past het goed omdat de eerste letters hetzelfde zijn als de twee woorden waaruit de naam is samengesteld.
Ik heb meteen even een visitekaartje ernaast gezet, zodat je kunt zien hoe zoiets eruit zou kunnen zien. Het logo met schreefletter en de strakke helvetica als body tekst.
Ik ben benieuwd naar je reactie.
hartelijke groeten
Dana
Een logo & huisstijl voor een adviseur klachtenmanagement
- Wedstrijd van: johanlamers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2011
Datum einde: 10-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

