Geen commentaar
Een moderne zakelijke huisstijl en logo voor onze mediationpraktijk
- Wedstrijd van: InOverleg
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 15-02-2014
Datum einde: 19-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


greeting
Do you want a color or two and that
Stevan

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste stevan, bedankt voor deze bijdrage die we op eerste mooi, simpel, doeltreffend en zakelijk. We zitten alleen een beetje met de lichamen van de figuren, of de 'N', die we wat veel op een omgedraaide Z vinden lijken. Zou je dat misschien nog iets kunnen aanpassen?
Groet, Renske en margriet
Beste stevan, bedankt voor deze bijdrage die we op eerste mooi, simpel, doeltreffend en zakelijk. We zitten alleen een beetje met de lichamen van de figuren, of de 'N', die we wat veel op een omgedraaide Z vinden lijken. Zou je dat misschien nog iets kunnen aanpassen?
Groet, Renske en margriet

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Stevan, we vinden het idee van twee hoofdjes die met elkaar praten wel goed. De soort hoofdjes spreekt ons echter nog niet aan. Ook vinden we de stip wellicht wat teveel mogelijkheden bieden om naar deze hoofdjes/dit mannetje te kijken. Het is dus wat os betreft iets te druk. Kan je nog met een iets rustiger voorstel komen?