Een Moedig logo en huisstijl voor startup coachingspraktijk Moedige Mannen

Datum start: 12-05-2016

Datum einde: 30-05-2016

Totaal budget: € 220.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Mijn logo en huisstijl moet aantrekkelijk zijn voor mijn doelgroep. Het moet een ‘mannelijke’ logo worden en huisstijl met mannelijke kleuren en vormen. Het moet niet overdreven en stoer mannelijk zijn, maar uitnodigend. Het moet mannen helpen om de keuze te maken om ondersteuning te zoeken. Het is belangrijk dat het niet intimiderend is maar krachtige kwetsbaarheid uitstraalt. Voor de rest vindt ik het belangrijk dat het een strakke maar geen kille uitstraling heeft. Graag ontvang ik alle bronbestanden. In de bijlage is er een volledige briefing te vinden.

Bedrijfsomschrijving


Het 1 op 1 coachen van (jonge) mannen met burn-out klachten. Later mogelijk uitbreiding naar online coaching, groepen en als spreker. Het is een eenmanszaak en zal in september starten. Meer info in de bijlage.

Doelgroep


Mijn doelgroep zijn (jonge) mannen (15-40 jaar) die mensen die bijvoorbeeld vastlopen tussen de wensen van de maatschappij en omgeving en de eigen wensen. Deze mannen ervaren frictie in hun leven maar zijn ambivalent in de oplossing en het maken van keuzes. Deze mannen zien steeds minder mogelijkheden en voelen hun perspectief krimpen. Meer info in de bijlage

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Nog een aantal technische punten:

Moedige Mannen met hoofdletters, coaching met kleine letters. De toevoeging coaching is puur praktisch mijn dienst duidelijk te maken. Wil graag een beeldmerk/afbeelding als logo bij mijn naam, niet alleen mijn naam.

Mijn slogan: ‘Ruimte en perspectief in zelfontwikkeling’ wil ik als een losstaand element kunnen gebruiken. Ik zou graag een versie van het logo met slogan en de slogan als apart element.

Een passende lettertype die de doelgroep zal aanspreken, zowel voor het logo als slogan als online en op papier.

Designer: Toobe.art Toobe.art
logo_huisstijl-toobeart-FATJ5b04

Geen commentaar

Raoul VriesRaoul Vries

Bedankt voor de aanpassingen, Beatrice. Ik vindt het blauw wel mooi fris overkomen. Het is voor mij duidelijk wat je te bieden hebt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-toobeart-EY9aHic4

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-toobeart-DvprTqE4

Geen commentaar

Toobe.artToobe.art

Bij deze mijn voorstel, tevens een andere kleur. Ik hoor graag van u.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-toobeart-kr8NWYeO

Toobe.artToobe.art

Beste Raoul,

Bij deze mijn voorstel.
Ik hoor graag wat u er van vindt.

Een creatieve groet,

Toobe.art - Beatrice

Raoul VriesRaoul Vries

Beste Beatrice,
Mooi ontwerp! Mooie vertaling van de M'en. Een strak ontwerp maar die door de pijl ook beweging uitstraalt. De lettertype vindt ik passend, toegankelijk smal en strak. De kleur groen spreekt mij ook aan. Zou je, je design kunnen verwerken in de huisstijlelementen?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.