Geen commentaar
Een Moedig logo en huisstijl voor startup coachingspraktijk Moedige Mannen
- Wedstrijd van: Raoul Vries
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-05-2016
Datum einde: 30-05-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor de aanpassing Petje. Mooie aanpassing van het lettertype en goede poging voor de verwerking van mijn thema. Ik vindt het echter wel een iets te letterlijke vertaling. Ik zie het meer dat het iets abstracter is maar wel het gevoel van moedige mannen en zelfontwikkeling uitstraalt.

Geen commentaar
Ik vindt de kleuren wel mooi en het lettertype ook. Ik vindt de Moedige Mannen te groot en aanwezig, en het spreekwolkje met coaching is leuk bedacht maar vindt ik niet helemaal passen.
Ik vindt de kleuren wel mooi en het lettertype ook. Ik vindt de Moedige Mannen te groot en aanwezig, en het spreekwolkje met coaching is leuk bedacht maar vindt ik niet helemaal passen.
Hoi Raoul
Dank U wel :)ik ga hem even aanpassen
met creatieve groeten Petje