Een Moedig logo en huisstijl voor startup coachingspraktijk Moedige Mannen

Datum start: 12-05-2016

Datum einde: 30-05-2016

Totaal budget: € 220.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Mijn logo en huisstijl moet aantrekkelijk zijn voor mijn doelgroep. Het moet een ‘mannelijke’ logo worden en huisstijl met mannelijke kleuren en vormen. Het moet niet overdreven en stoer mannelijk zijn, maar uitnodigend. Het moet mannen helpen om de keuze te maken om ondersteuning te zoeken. Het is belangrijk dat het niet intimiderend is maar krachtige kwetsbaarheid uitstraalt. Voor de rest vindt ik het belangrijk dat het een strakke maar geen kille uitstraling heeft. Graag ontvang ik alle bronbestanden. In de bijlage is er een volledige briefing te vinden.

Bedrijfsomschrijving


Het 1 op 1 coachen van (jonge) mannen met burn-out klachten. Later mogelijk uitbreiding naar online coaching, groepen en als spreker. Het is een eenmanszaak en zal in september starten. Meer info in de bijlage.

Doelgroep


Mijn doelgroep zijn (jonge) mannen (15-40 jaar) die mensen die bijvoorbeeld vastlopen tussen de wensen van de maatschappij en omgeving en de eigen wensen. Deze mannen ervaren frictie in hun leven maar zijn ambivalent in de oplossing en het maken van keuzes. Deze mannen zien steeds minder mogelijkheden en voelen hun perspectief krimpen. Meer info in de bijlage

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Nog een aantal technische punten:

Moedige Mannen met hoofdletters, coaching met kleine letters. De toevoeging coaching is puur praktisch mijn dienst duidelijk te maken. Wil graag een beeldmerk/afbeelding als logo bij mijn naam, niet alleen mijn naam.

Mijn slogan: ‘Ruimte en perspectief in zelfontwikkeling’ wil ik als een losstaand element kunnen gebruiken. Ik zou graag een versie van het logo met slogan en de slogan als apart element.

Een passende lettertype die de doelgroep zal aanspreken, zowel voor het logo als slogan als online en op papier.

Designer: asimkaymak asimkaymak
logo_huisstijl-asimkaymak-gYeq2TBo

asimkaymakasimkaymak

Dank voor je feedback Raoul Vries,

naar aanleiding van uw feedback heb ik een totaal andere beeldmerk ontworpen.

Asim

Raoul VriesRaoul Vries

Bedankt voor je aanpassing Asim. Mooi dat je een heel ander ontwerp hebt gekozen. Naar mijn idee is dit beeldmerk weer teveel beeldend iets te direct. Mogelijk ligt het ideale logo tussen de twee in?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-asimkaymak-ZjPN2lgO

asimkaymakasimkaymak

Het is de bedoeling dat u de eerste letters van uw naam terug ziet in het beeldmerk.
Graag hoor ik uw feedback.

Asim

Raoul VriesRaoul Vries

Bedankt voor je inzending Asim. Ik vind de combinatie van strak en speelsheid van de lettertypes die je gebruikt mooi. Het beeldmerk spreekt mij minder aan, het is voor mijn gevoel te strak.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.