Een pakkend logo en flyer voor mijn bloeiende yoga en massage praktijk, genaamd Bodyhealing
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: ingie
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 225.00
- Datum start : 03-06-2012 16:52
- Datum einde : 17-06-2012 16:50
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 29
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Mijn praktijk is bloeiend en groeiend maar ik wil graag nog meer mensen aantrekken en hoop dit ook terug te zien in het ontwerp.
Ik geef verschillende massages, reiki en meerdere yogavormen. De yoga wordt gegeven op 2 plekken, Vogelenzang en Haarlem.
Bedrijfsomschrijving:
kijk anders even op mijn website, www.bodyhealing.nl voor meer informatie over mijn werk. De site is overigens ok maar ook aan update toe!
Keyword is persoonlijke aandacht!
Doelgroep:
doelgroep is breed, 0-99 jaar. Van babymassage tot yoga
Mensen die een ontspannende massage zoeken maar ook met een duidelijke klacht komen, en waarbij ik kijk wat de beste behandeling zou zijn. en een grote groep mensen die yoga kennen maar ook nog niet kennen en er dus bekend mee moeten worden op een leuke manier.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik hou veel van kleur maar denk dat bij het onderwerp niet past om schreeuwerige kleuren te gebruiken, daarnaast hou ik niet zo van hele abstracte ontwerpen, het moet wel warm aanvoelen en uitnodigend en vooral niet chaotisch of te zweverig.
Mooiniet
-
-
Toelichting van de designer Mooiniet:
Hallo Ingeborg,
Bij deze een voorstel voor een logo en bijpassende flyer.
Ik vond het beeld dat je op de site gebruikt erg sprekend en heb gekozen om qua stijl die richting uit te gaan.
De letter van het logo is vrij speels, maar wel duidelijk. Ik heb deze in het logo gecombineerd met een subtiele (buddha)stip, als herkenbaar beeldmerk, maar niet te aanwezig. De naam is al vrij lang en herkenbaar.
De kleuren zijn kalm, maar sprekend. Op de flyer zijn ze (als het goed is) opvallend in een rek met andere flyers.
Ik heb de drie speerpunten groot afgebeeld op de achterkant van de flyer, zodat mensen meteen begrijpen waar het over gaat. Eronder is ruimte voor een korte tekst. Hier zeg je niets over in de briefing, ik weet niet of er behoefte aan is, maar het kan. En als aflsuiting 'ingeborg' voor de persoonlijk benadering.
Graag feedback, ik hoor graag wat je er van vind. Aanpassingen zijn altijd mogelijk!
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
info@mooinietontwerp.nl
-
studioZ zegt
Mooi, Mooiniet!
-
Creator zegt
Mooiniet Mooi!
-
ingie zegt :
Hallo mooi niet, erg druk vandaar nog geen reactie maar in ieder geval bedankt voor je inzending maar het is niet helemaal wat ik zoek, ik merk dat het lastig is om over te brengen wat ik wil , maar als ik iets zie weet ik wel gelijk of het me aanspreekt. Het zit waarschijnlijk in de combinatie van kleurengebruik en lettertype. Maar dank je wel voor je moeite ! Groetjes Ingeborg
-
Mooiniet zegt
Hallo Ingeborg,
Wat je aangeeft is precies waar Brandsupply tekort kan schieten. Je moet goed communiceren wat je wilt, als je een ander iets wilt laten maken dat moet gaan communiceren. Ik begrijp uit je reactie dat de letter en kleuren niet goed zijn, zou het helpen als ik deze aanpas, of zou dat niet uitmaken voor het ontwerp?
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooinietontwerp.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-