Een vulkanisch duo openen: Vesuvius Bruschetteria & Bar

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Vesuvius
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 29-12-2016 23:24
  • Datum einde : 29-01-2017 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 82
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Vesuvius is een vulkaan, het bestaat uit een groot gebied waar mensen leven en waar veel wijken zijn. Het is een slapende berg, aan de kust van Napels.
De etymologie hangt af van de taal die in die tijd gesproken werd. Napels was gemaakt door de Grieken. Zij doopten Napels als volgt: ¨Nea-polis¨ oftewel Nieuwe Stad. Vesuvius betekent onuitblusbaar voor de Grieken. Het is een smeltende pot, een grote kokende pot, waar verschillende culturen en identiteiten elkaar ontmoeten.
En dat is onze bedoeling, hetzelfde vuur dat in de vulkaan brandt, brandt ook in ons en dat is onze sterkte, onze aandrijving.
Het begint bij een mix van culturen, Mediterraans en Aziatisch, maar ook Nederlands en Zwitsers. Ideeën en projecties zijn in 2016 werkelijkheid geworden. Wij besloten voor een persoonlijke ruimte, waar wij comfort food en moderne cocktails serveren, een easy going omgeving bieden, waarin bescheidenheid en gemoedelijke sfeer bovenaan staan. Een combinatie van raw design en subtiele details waar de gast zich thuis voelt, a home away from home.
Wij samen vormen een sterk samengesmolten team. Wat de een niet heeft, heeft de ander wel. Ervaringrijk duo, die eindelijk de stap durven te nemen om een bedrijf te starten met een grote visie.
Bij onze grote visie hoort een fantastisch logo en huisstijl.

Wij zoeken een logo dat minimal, classic, simple with a flow, sterk en herkenbaar is. De eerste zaak gaat de volgende kleuren scheme krijgen:
Emerald groen, wit marmer, hout en koper. Ons logo mag ook in het zwart. Ons huisstijl zou wel graag iets willen zien met onze kleuren scheme. Als jij denkt dat het logo ook in een van die kleuren moet zijn, verras ons maar!
Belangrijk voor ons is dat wij het volgende krijgen:

1. Logo alleen een V, dit moet ons signature mark zijn, dit is voornamelijk voor onze guerrilla marketing. Zoals Z voor Zorro of V voor Vendetta, etc.
Maar ook dit gaan wij verwerken in de zaak, op onze servetten waar wij onze cocktails op serveren als voorbeeld.

2. Logo alleen Vesuvius, dit is ons bedrijf, ons hart.
Simpel, modern, hip, classic, herkenbaar. Ook dit logo word verwerkt in de zaak, bijvoorbeeld op onze servetten waar wij ons bestek op leggen of op onze borden of papier, etc.

3. Logo Vesuvius Bruschetteria & Bar, dit is voor de eerste zaak die wij gaan openen. Dit moet op de ramen komen. Pakkend en herkenbaar. Als mensen dit zien, dan willen zij bij ons binnen komen. Een wow-factor ¨Oeeh, hier hebben zij bruschette & cocktails, lekker!¨.

Het is belangrijk om te weten dat wij in de toekomst gaan uitbreiden, het moet dus geschikt zijn voor doorontwikkeling. Wij werken bijvoorbeeld ook aan ons eigen Vermouth, die wij willen gaan produceren en verkopen.

Bedrijfsomschrijving:

Vesuvius is een vulkaan, het bestaat uit een groot gebied waar mensen leven en waar veel wijken zijn. Het is een slapende berg, aan de kust van Napels.
De etymologie hangt af van de taal die in die tijd gesproken werd. Napels was gemaakt door de Grieken. Zij doopten Napels als volgt: ¨Nea-polis¨ oftewel Nieuwe Stad. Vesuvius betekent onuitblusbaar voor de Grieken. Het is een smeltende pot, een grote kokende pot, waar verschillende culturen en identiteiten elkaar ontmoeten.
En dat is onze bedoeling, hetzelfde vuur dat in de vulkaan brandt, brandt ook in ons en dat is onze sterkte, onze aandrijving.
Het begint bij een mix van culturen, Mediterraans en Aziatisch, maar ook Nederlands en Zwitsers. Ideeën en projecties zijn in 2016 werkelijkheid geworden. Wij besloten voor een persoonlijke ruimte, waar wij comfort food en moderne cocktails serveren, een easy going omgeving bieden, waarin bescheidenheid en gemoedelijke sfeer bovenaan staan. Een combinatie van raw design en subtiele details waar de gast zich thuis voelt, a home away from home.
Wij samen vormen een sterk samengesmolten team. Wat de een niet heeft, heeft de ander wel. Ervaringrijk duo, die eindelijk de stap durven te nemen om een bedrijf te starten met een grote visie.

Doelgroep:

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Tips:
- Handwritten Calligraphy Fonts
- Vesuvius is een vulkaan, ik heb geprobeerd om een logo te maken waarbij de ¨lijn¨ van de Vesuvius erin verwerkt is. Bijv. je trekt een lijn door vanaf het uiteinde van de V die dan hetzelfde eruit ziet als de vulkaan.
- Ons eerste Visite kaartje is als volgt: Aan de ene kant zie je alleen een V met daaronder in het klein Bruschetteria & Bar, aan de andere kant zie je dezelfde V met daaronder Kora & Mario en onder ieders naam degene zijn/haar telefoonnummer en daaronder ons email adres.
- Het moet stoer zijn en niet kinderachtig. De ene houdt van speels en verfijnde lijnen, de ander houdt juist weer van dikke zichtbare letters, denk dan meer aan ancient greek.

Suzan.VD
  • Logo & Huisstijl # 687027 voor Een vulkanisch duo openen: Vesuvius Bruschetteria & Bar wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 687026 voor Een vulkanisch duo openen: Vesuvius Bruschetteria & Bar wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 687025 voor Een vulkanisch duo openen: Vesuvius Bruschetteria & Bar wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network