Beste opdrachtgever,
hierbij een alternatief ontwerp waarbij simpliciteit voorop staat. De idee achter het ontwerp is dat er zowel inhoudelijk als aanvullende aandacht wordt gegeven aan de kinderen om hen de materie volledig te laten beheersen (gedachte achter de twee kleine circels).
De kleurstelling is makkelijk aan te passen, indien gewenst.
Mvg,
Joke
Eenvoudig, fris, speels huisstijl voor 'de Bijlespraktijk'
- Wedstrijd van: pvcoevorden
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-06-2013
Datum einde: 16-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank voor je inzending Jokeb. Helaas voldoet dit logo niet aan ons idee waaraan een logo voor de Bijlespraktijk zou moeten voldoen. We zullen het niet als winnaar kiezen.

Beste opdrachtgever, het logo kan op verschillende manieren geinterpreteerd worden: een vissenoog die staat voor de extra aandacht die wordt gegeven of een vorm waarbij de diverse stukken bij elkaar passen zodat het geheel wordt gezien.
Een andere kleurstelling is uiteraard mogelijk en snel aan te passen.
Mvg,
Joke