eiland expeditie tourorganisatie
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: tim.peerlings
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 359.00
- Datum start : 18-01-2018 22:03
- Datum einde : 08-02-2018 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 92
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Voor de start een nieuw bedrijf zijn wij op zoek naar in eerste instantie een logo en visitekaartje. Bij succes kan er ook mogelijk een website / social media / drukwerk e.d. gevraagd worden.
Naam van het bedrijf is "The Palawan Experience". Palawan is een prachtig gebied in de Filipijnen met diverse onbewoonde eilanden en unieke rotsformaties, erg vriendelijke lokale bevolking en onderwaterwereld.
De bedrijfsactiviteit bestaat uit het aanbieden van 3-daagse tours tussen El Nido en Coron. Tijdens deze tour zal er met een traditionele banka boot gevaren worden naar prachtige onbewoonde eilanden, waarop ook overnacht wordt. De ene nacht kan dit in een tentje zijn, de andere nacht in houten hutjes. Voor eten/drinken en gezelligheid (kampvuur e.d.) wordt gezorgd.
Voor de gasten is dit een unieke ervaring en het hoogtepunt van een vakantie in de Filipijnen.
De bedrijfsnaam is zo gekozen omdat "The Palawan Experience" by Palawan Experience Tours (op de achtergrond) een unieke en onvergetelijke ervaring gaat zijn, en niet zomaar een tour is.
Het uiteindelijke doel van deze huisstijl (natuurlijk d.m.v. website/online marketing/etc) is dat klanten online gaan boeken, en wij de beste concurrent van onderstaande bedrijven worden.
Concurrerende bedrijven
buhayisla.com
www.elnidoparadise.com
Overige informatieve sites
www.youtube.com/watch?v=QBl2c6wgYto
www.backpackeninazie.nl/backpacken-filipijnen/palawan/el-nido/
www.reisjunk.nl/filipijnen/tour-expeditie-el-nido-naar-coron/
Logo
Eigenschappen waarmee ik het logo zou willen associeren zijn: krachtig, stoer, hip/van deze tijd, warm, avontuur en vertrouwen. Het is belangrijk dat het logo blijft "plakken" in het geheugen van mensen, wanneer ze dit zien de website, reclamefolders, en andere uitingen.
Prijs
Er is gekozen voor Bronze omdat briefpapier e.d. niet nodig zijn, enkel logo en visitekaartje zijn voldoende.
Wanneer er meer informatie benodigd is, of jullie een andere visie hebben, hoor ik dit ook graag.
Ik ben benieuwd!
Mvg, Tim Peerlings
Naam van het bedrijf is "The Palawan Experience". Palawan is een prachtig gebied in de Filipijnen met diverse onbewoonde eilanden en unieke rotsformaties, erg vriendelijke lokale bevolking en onderwaterwereld.
De bedrijfsactiviteit bestaat uit het aanbieden van 3-daagse tours tussen El Nido en Coron. Tijdens deze tour zal er met een traditionele banka boot gevaren worden naar prachtige onbewoonde eilanden, waarop ook overnacht wordt. De ene nacht kan dit in een tentje zijn, de andere nacht in houten hutjes. Voor eten/drinken en gezelligheid (kampvuur e.d.) wordt gezorgd.
Voor de gasten is dit een unieke ervaring en het hoogtepunt van een vakantie in de Filipijnen.
De bedrijfsnaam is zo gekozen omdat "The Palawan Experience" by Palawan Experience Tours (op de achtergrond) een unieke en onvergetelijke ervaring gaat zijn, en niet zomaar een tour is.
Het uiteindelijke doel van deze huisstijl (natuurlijk d.m.v. website/online marketing/etc) is dat klanten online gaan boeken, en wij de beste concurrent van onderstaande bedrijven worden.
Concurrerende bedrijven
buhayisla.com
www.elnidoparadise.com
Overige informatieve sites
www.youtube.com/watch?v=QBl2c6wgYto
www.backpackeninazie.nl/backpacken-filipijnen/palawan/el-nido/
www.reisjunk.nl/filipijnen/tour-expeditie-el-nido-naar-coron/
Logo
Eigenschappen waarmee ik het logo zou willen associeren zijn: krachtig, stoer, hip/van deze tijd, warm, avontuur en vertrouwen. Het is belangrijk dat het logo blijft "plakken" in het geheugen van mensen, wanneer ze dit zien de website, reclamefolders, en andere uitingen.
Prijs
Er is gekozen voor Bronze omdat briefpapier e.d. niet nodig zijn, enkel logo en visitekaartje zijn voldoende.
Wanneer er meer informatie benodigd is, of jullie een andere visie hebben, hoor ik dit ook graag.
Ik ben benieuwd!
Mvg, Tim Peerlings
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
KIJK OOK ZEKER EVEN BIJ DE DISCUSSIE VOOR RECENTE FEEDBACK
bedro9
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-