Hallo EntreD,
hier is een A4tje met schetsen.
Ik ging eerst uit van het coderen van jullie naam in cijfergetallen refererend naar hun plaats in het alfabet.
Verder adviseer ik jullie om een baseline die ik hier heb gehanteerd bij het logo te gebruiken of in het logo zelf (zie laatste schetsje) op te nemen ter ondersteuning van jullie core business. Ik weet dat jullie geen zwart wilden, maar zwart is wel de kleur van geheimzinnigheid en andere geheimen. Het absorbeert al het licht. Ik vond het wel toepasselijk en zwart geeft ook veel mogelijkheden op auto's. Typografish is het eigenlijk de sterkste kleur die er is en ziet er altijd wel aantrekkelijk uit.
Met vriendelijke groet,
Paul van der Groen
www.pcvdg.com
EntrD heeft een naam, nu nog een logo en huisstijl!
- Wedstrijd van: Kiesvoormij
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 28-03-2014
Datum einde: 04-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

