EntrD heeft een naam, nu nog een logo en huisstijl!
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Kiesvoormij
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 28-03-2014 13:56
- Datum einde : 04-04-2014 13:55
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 124
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Wij zijn een jong ICT bedrijf dat zich bezig houdt met data in de breedste zin van het woord. In 1e instantie gaan we ons richten op het anonimiseren/ maskeren van productiegegevens zodat bedrijven deze data kunnen gebruiken voor testdoeleinden. Later willen we ons ook met big data bezig houden.
Doelgroep:
Elk bedrijf dat beschikking heeft over klantgegevens en die deze ook gebruikt voor andere doeleinden. Denk bijvoorbeeld aan (semi-) overheden, telecom, banken en verzekeraars. Dit kunnen zowel nationale als internationale bedrijven zijn.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
fris, primair. Geen bruin, grijs, zwart. Solid color.
VIN.
-
-
Toelichting van de designer VIN.:
Iedereen kent wel de grote pixels van iets om het onherkenbaar te maken. Of om iemand anoniem te houden.
Dit is mijn uitgangspunt voor het logo en de huisstijl. De grote pixels met daarin EntrD helder. Door de blokvorming krijg je een strak en modern logo met een goed door te voeren huisstijl.
In ben benieuwd wat jullie ervan vinden! -
VIN. zegt
Vanwaar deze verandering van gedachte?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-