Logo voor Erasmus Housing,
Een zeer herkenbaar logo dat ontegenzeglijk over ‘housing’ in Europa gaat. Door een Europese vlag te suggereren, straalt het logo ook een stuk vertrouwen uit. Het open huis versterkt dat vertrouwen. De kleuren zijn jong, gedurfd en fris. De blauwe bol verwijst naar een globe
Het gemak, waarom gevraagd is, zit hem vooral in de dot com, direct naar de site daar vind je alles.
Pay-off heb ik aangepast, korter gemaakt. Housing staat er groot boven en is dus dubbel op. Internationaal is ook geschrapt, die boodschap nemen de Euro-sterren voor hun rekening.
Voor meer info,
jeroenvellekoop.nl
Erasmus Housing
- Wedstrijd van: erasmushousing
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 25-09-2014
Datum einde: 16-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

