Geen commentaar
Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie
- Wedstrijd van: douwe schoemaker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-03-2020
Datum einde: 11-04-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Douwe, hierbij 2 ontwerpen voor uw wijnfles. Voor beide geldt: ontwerp in zilver, (chic, koele kleur) benadrukt de naam en het koelen van de wijn. Het ontwerp is met tampon-druk direct op de fles gezet, zonder etiket/label. Ook de blauwe fles benadrukt met zijn kleur de naam en de gekoelde wijn. Het mooiste zou een matte donker-blauwe fles zijn, in contract met de glans van het zilver.Op de achterkant kan een klein etiket, met de naam Pinot Nero en de ondertekst. Het logo staat midden onderin op een donker vlak, om het beter te laten zien. Voor huisstijl of andere uitingen op witte ondergrond, zou er een mooie schaduw onder het logo kunnen. Ben benieuwd naar uw reactie. vriendelijke groet, Eva.
Beste Eva,
Een blauwe fles spreekt mij niet zo aan het ziet er namelijk niet echt elegant en charmant uit. Verder is het niet echt high end maar zeker uniek! Het is nog ver van wat ik voor ogen had