Geen commentaar
Etiket voor een gekoelde Pinot Nero Rode Wijn uit Italie
- Wedstrijd van: douwe schoemaker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-03-2020
Datum einde: 11-04-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hello, you can click on picture for best quality.
Kinds regards,
Design-g
The line of "YS" and the touch of red symbolizes the movement (the danse) of wine. I use gold and black because it's always a mix of success for a high-end product.
I did this in red too, because red is the color of passion.
Kinds regards.
Design-g
Design-g,
Sorry I do not really like te design of the YS. I do not like the lines within the letters and dont really get the red dot. Black and gold everyone sees as high-end, however, I also associate this in contract often with cheap. Nevertheless thank you very much for the designs